خرید مغز پسته سبز سیرجان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید مغز پسته سبز سیرجان

خرید مغز پسته سبز سیرجان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته درجه یک و صادراتی ایران را بصورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

خرید مغز پسته سبز سیرجان

مغز پسته سبز دو پوست شده یکی از خاص ترین و بهترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است. انواع مغز پسته در شهرهای مختلف ایران از جمله رفسنجان و سیرجان تولید می گردد. مغز پسته سبز از نظر طعم،رنگ و کیفیت و بسیار مرغوب می باشد و بیشتر از آن برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود. تنها تولید کننده این نوع مغز پسته در جهان کشور ایران است.

انواع مغز پسته صادراتی ایران

مغز پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند و بیش از ۱۲ نوع و کیفیت هستند. انواع مغز پسته تولید شده در ایران از نظر سایز،شکل ظاهری،طعم و رنگ با یکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل با فیمت های متفاوتی به بازار های جهانی عرضه می گردند.

 

مغز پسته سالم درشت: بیشترین حجم مصرف این نوع مغز پسته برای آجیل است. از این نوع مغز پسته هم چنین برای تزیین مواد غذایی نیز استفاده می شود.

مغز پسته شکسته و دندانه: این نوع مغز پسته همانطور که از نام آن پیداست به مغزهای شکسته شده و ریز می گویند که با درجه های کیفی مختلف به بازار عرضه می گردد.

مغز پسته های ارزان قیمت: مغز پسته گندمی و موشو از نظر سایز ریزتر هستند. این نوع مغز پسته به دلیل کیفیت پایین، قیمت ارزان تری دارند.

مغز پسته جنگلی:این نوع مغز پسته کاملا ارگانیک است و از پشته وحشی به دست می آید.

مغز پسته کال: مغز پسته کال همانطور که از نام آن پیداست از پسته های نارس به دست می آید.

مغز پسته دو پوست:مغز پسته دو پوست در واقع همان مغز پسته کال است که پوست رویی سفید رنگ و نازک آن جدا شده است به صورتی که تنها بخش گوشتی مغز پسته باقی می ماند. این نوع مغز پسته رنگ سبز تیره و  کیفیت بسیار بالایی دارد که مورد توجه مشتریان خارجی قرار گرفته است. بیشترین حجم صادرات مغز پسته دو پوست به کشورهای اروپایی و عربی است.

شرکت بازرگانی شادیز، به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده پسته و فراورده های آن در ایران، انواع مغز پسته صادراتی را به صورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

هم اکنون جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید مغز پسته سبزخرید مغز پسته سبز سیرجانخرید مغز پسته سیرجانمغز پسته سبز سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *