پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان

پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان را به صورت تناژی و بدون واسطه به فروش می رساند.

پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان

پسته احمد آقایی از جمله پسته های صادراتی ایران است که به دلیل طعم فوق العاده و مرغوبیت بالا ،طرفداران بسیاری در کشورهای خارجی دارد. پسته احمد آقایی برای نخستین بار توسط احمد آقا فروتن در منطقه نوق رفسنجان شناسایی گردید به همین دلیل این نوع پسته را احمد آقایی نامیده اند.

پسته احمد آقایی از ارقام با کیفیت پسته های ایرانی است که از طعم و ظاهر بسیار عالی برخوردار می باشد. شکل ظاهری این پسته کشیده و به اصطلاح بادامی شکل است. پوست سخت این نوع پسته سفید روشن و  مغز آن دارای رنگ قرمز بسیار زیبایی است. پسته احمد آقایی با نام تجاری long در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

پسته احمد آقایی در مناطق مختلف ایران تولید می گردد اما بیشترین حجم تولید آن مربوط به رفسنجان است. قطب تولید پسته احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان است.

صادرات پسته احمد آقایی درجه یک

تولید این نوع پسته مختص ایران است و در جای دیگری از دنیا کشت نمی شود. بسیاری از کشورهای خارجی از جمله کشور هند از طرفداران این نوع پسته می باشند.مردم کشور هند تنها پسته درجه یک با ظاهر کشیده و زیبا را از ایران خریداری می کنند که آن هم پسته خوش رویت احمد آقایی است.

علاوه بر هند کشورهای دیگر نظیر ترکیه،روسیه و کشورهای اروپایی نیز از طرفداران اصلی این نوع پسته می باشند. پسته احمد آقایی هم از فروش داخلی و هم از فروش صادراتی پر رونقی برخوردار است.

قیمت پسته احمد آقایی

قیمت پسته از مهم ترین پارامترها در روند مذاکرات تجاری با تجار خارجی است از این رو اطلاع از قیمت پسته از اهمیت ویژه ای برای تجار و صادر کنندگان برخوردار است.

به طور کلی قیمت پسته با توجه به پارامترهایی نظیر انس و کیفیت پسته،درجه خندانی،درصد توچین و دیگر عوامل محاسبه می گردد. قیمت پسته احمد آقایی درجه یک از پسته اکبری پایین تر و از پسته فندقی بیشتر است.

جهت دریافت آخرین قیمت پسته احمد آقایی صادراتی می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

فروش عمده پسته صادراتی احمد آقایی

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز فروش و صادرات پسته در ایران،آماده ارائه بهترین پسته احمد آقایی مطابق سفارش مشتری و انجام عملیات سورتینگ تخصصی جهت آماده سازی بازهای سفارشی می باشد.

هم اکنون جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی صادراتی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *