مغز پسته اکبری گلدار و کشیده سبز _ بازرگانی شادیز

مغز پسته اکبری گلدار و کشیده سبز

مغز پسته اکبری گلدار و کشیده سبز _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته گلدار و سبز اکبری را با بهترین کیفیت و قیمت در حجم های بالا به فروش می رساند.

مغز پسته اکبری گلدار و کشیده سبز

مغزهای پسته در انواع و کیفیت های مختلفی در ایران تولید می گردد که یکی از نمونه های آن مغز پسته اکبری گلدار و کشیده سبز است. این نوع مغز پسته طعم بسیار خاص و منحصر به فردی دارد.

مغز پسته اکبری گلدار دارای رنگ قرمز و بسیار زیبایی شبیه به گل است .مغز پسته گلدار و کشیده کاملا سالم و بهداشتی است. این نوع مغز پسته علاوه بر طعم عالی،ظاهر زیبا و کیفیت بسیار بالایی دارد. از این نوع مغز پسته به دلیل ظاهر زیبا بیشتر برای مصارفی که ظاهر پسته مهم استمانند تزیین انواع شیرینی و بستنی استفاده می شود.

مغز پسته گلدار اکبری جزء مغز پسته های درجه یک و لوکس موجود در بازار است و قیمت بالایی دارد. خاصیت و مواد مغذی موجود در مغز پسته گلدار بسیار زیاد است و استفاده از آن برای سلامتی بدن مفید می باشد.

فروش مغز پسته اکبری سبز

مغز پسته اکبری سبز نیز جزء پر طرفدارترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است. این نمونه از مغز پسته طعم شیرین و بسیار لذیذی دارد. مغز پسته سبز از نظر ظاهری شبیه به مغز پسته کال است اما از آن رسیده تر است و خواص تغذیه ای بسیار مفیدی دارد.

مغز پسته گلدار و سبز هر دو از پر فروش ترین و مرغوبترین انواع مغز پسته به شمار می آیند که می توان با قیمت مناسب آن ها را از مراکز فروش مغز پسته خریداری کرد.

شرکت بازرگانی شادیز از مراکز اصلی تولید و فروش انواع مغز پسته درجه یک و صادراتی در ایران است. این مجموعه آماده ارائه انواع مغز پسته با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم می باشد.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

مغز پسته اکبری کشیدهمغز پسته اکبری گلدار و کشیدهمغز پسته اکبری گلدار و کشیده سبزمغز پسته سبز اکبریمغز پسته کشیده سبزمغز پسته کشیده گلدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *