بازار پسته اکبری ایران در دبی _ بازرگانی شادیز

بازار پسته اکبری ایران در دبی

بازار پسته اکبری ایران در دبی _ بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری ایرانی را در بازار کشورهای عربی مانند دبی،امارات و کویت به فروش می رساند.

بازار پسته اکبری ایران در دبی

پسته اکبری لوکس ترین و درشت ترین نمونه پسته تولیدی ایران است که  در کشورهای عربی بازار بسیار پر رونقی دارد. مهم ترین پارامترهای که تجار کشورهای عربی برای خرید پسته به آن توجه می کنند درشتی و کشیده بودن پسته است. به همین جهت پسته اکبری لوکس ایرانی بهترین انتخاب برای صادرات به کشورهای عربی مانند امارات ،دبی،کویت و .. است.

پسته اکبری در مقایسه با دیگر انواع پسته های کشیده ایران مانند پسته احمد آقایی و بادامی، زیباتر و خوش طعم تر بوده از این رو با نرخ بالاتری نسبت به سایر انواع پسته به بازار عرضه می گردد. بیشترین مصرف پسته اکبری در بازارهای داخلی مربوط به مصارف آجیلی و برای تولید خلال پسته است.

کشورهای عربی از اصلی ترین خریداران پسته اکبری ایران به شمار می روند. کشورهایی مانند دبی به دلیل نداشتن محدودیت مالی بیشتر پسته های لوکس ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی را از ایران خریداری می نمایند. کشور های عربی جزو خریداران کیفیت محور پسته های ایرانی شناخته می شوند.پسته اکبری به منظور مصرف در بازار داخلی و صادرات مجدد به دیگر کشورها به کشورهایی نظیر امارات صادر می گردد. یکی از دلایل بازار پر رونق پسته اکبری در دبی عدم وجود قوانین سختگیرانه از نظر دارا بودن گواهی بهداشتی افلاتوکسین می باشد.

ویژگی های پسته اکبری

پسته اکبری از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری کشیده و درشت دارد. این نوع پسته با نام تجاری super long  در بازارهای جهانی شناخته می شود. پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن دارای رنگ بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری درجه خندان بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از ۹۰ درصد آن خندان می باشد.

انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد. استفاده از پسته اکبری در آجیل بسیار چشمگیر است. بیشترین حجم زیر کشت پسته اکبری در ایران متعلق به مناطق کرمان و رفسنجان است.

برخی از مزیت های پسته اکبری عبارتند از:

ظاهر زیبا و کشیده

طعم فوق العاده

درجه خندانی بالا

مناسب جهت مصارف آجیلی

مناسب برای صادرات

عرضه و تقاضای بالا

پوست استخوانی نازک

تولید شده در رفسنجان

و..

فروش عمده پسته اکبری در بازرگانی شادیز

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری لوکس و اعلای ایرانی را در حجم های بالا و به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

بازار پسته اکبریبازار پسته اکبری ایران در دبیبازار پسته اکبری در دبیبازار پسته ایران در دبیبازار پسته در دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *