تامین و صادرات بادام محب شهرکرد _ بازرگانی شادیز

تامین و صادرات بادام محب شهرکرد

تامین و صادرات بادام محب شهرکرد _ بازرگانی شادیز از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده انواع بادام درجه یک در ایران به شمار می رود.

تامین و صادرات بادام محب شهرکرد

بادام محب شهرکرد از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در ایران است که از فروش داخلی و هم چنین صادراتی پر رونقی در بازار برخوردار می باشد. بادام محب یا بادام پوست کاغذی یکی از لوکس ترین انواع بادام ایرانی است و مزیت های متعددی دارد. این نوع بادام به صورت عمده در استان چهار محال بختیاری و شهرکرد تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

بادام محب پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. مغز این بادام بسیار ترد و شیرین است هم چنین خواص تغذیه ای فراوانی دارد. از بادام محب به صورت خام، شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.بیشترین سطح زیر کشت بادام محب متعلق به شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین شرکت تامین کننده بادام محب در ایران،آماده ارائه بهترین بادام محب شهرکرد به خریداران داخلی و خارجی می باشد.

تامین بادام محب شهرکرد

همانطور که گفتیم بادام محب یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام های ایرانی است به همین جهت تامین آن از اهمیت بالایی برای خریداران و تجار برخوردار می باشد. بهترین روش جهت تامین بادام محب،خرید آن به صورت مستقیم از تولید کننده است. در این روش شما می توانید با کیفیت ترین بادام محب را در هر تناژی به صورت دست اول و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مجموعه بازرگانی شادیز به واسطه ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول در شهرکرد، توانایی تامین و ارائه بادام محب با قیمت های فوق العاده به خریداران محترم را دارد.

صادرات بادام محب

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به سبب داشتن پوست نازک و مغز خوش طعم و شیرین  طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف خارجی دارد. از مهم ترین کشورهای خریدار بادام محب می توان موارد زیر را نام برد:

ترکیه

روسیه

قطر

امارات

گرجستان

چین

ارمنستان

پاکستان

هند

و..

تجار و صادر کنندگان ایرانی به واسطه خرید این محصول با ارزش و فروش آن در بازارهای خارجی می توانند سود بسیار خوبی را نصیب خود گردانند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز تامین و صادرات بادام در ایران،آماده پذیرش سفارشات شما و ارائه مشاوره و خدمات جهت صادرات این محصول می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

تامین بادام شهرکردتامین بادام محب شهرکردتامین و صادرات بادام شهرکردتامین و صادرات بادام محبتامین و صادرات بادام محب شهرکردصادرات بادام محب شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *