فروش بادام درختی تازه چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز

فروش بادام درختی تازه چهار محال بختیاری

فروش بادام درختی تازه چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز انواع بادام درختی تازه و مرغوب چهار محال بختیاری را بصورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش بادام درختی تازه چهار محال بختیاری

استان چهار محال بختیاری از قطب های اصلی و مهم تولید بادام درختی در ایران است. انواع بادام درختی نظیر بادام مامایی،محب،پوست کاغذی،شاهرودی و .. به صورت عمده در این استان تولید شده و به بازارهای داخلی و هم چنین خارجی عرضه می گردد. فروش انواع بادام چهار محال بختیاری به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد.

انواع بادام درختی شهرکرد

همانطور که گفتیم استان چهار محال بختیاری به عنوان بزرگترین استان تولید کننده بادام در ایران شناخته می شود. شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب اصلی خرید و فروش بادام در این استان است. آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز این استان بهترین مکان جهت کشت و پرورش انواع بادام است. انواع بادام درختی تولید شده در شهرکرد عبارتند از:

بادام مامایی

بادام سنگی

بادام پوست کاغذی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

بادام تلخ

هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای از نظر طعم ،اندازه و قیمت دارند. بادام مامایی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در شهرکرد است که به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا متقاضیان بسیاری در کشورهای خارجی دارد.بادام مامایی تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد. این نوع بادام مغز زرد رنک و شیرین هم چنین ارش تغذیه ای بسیار بالایی دارد. بیشترین حجم صادرات بادام مامایی به کشور هندوستان انجام می شود.

فروش عمده انواع بادام و مغز بادام چهار محال

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین مراکز خرید،فروش و صادرات بادام درختی در ایران به شمار می رود. این مجموعه انواع بادام و مغز بادام درختی تازه شهرکرد را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه با قیمت رقابتی به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

محصولات این مجموعه با توجه به تقاضای مشتریان محترم به صورت فله و بسته بندی شده ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام درختی چهار محالبادام درختی چهار محال بختیاریفروش بادام تازه چهار محالفروش بادام تازه چهار محال بختیاریفروش بادام درختی تازه چهار محالفروش بادام درختی تازه چهار محال بختیاریفروش بادام درختی چهار محال بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *