فروش مستقیم انواع مغز پسته خراسان _ بازرگانی شادیز

فروش مستقیم انواع مغز پسته خراسان

Pistachios


فروش مستقیم انواع مغز پسته خراسان _ بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرغوب خراسان را بصورت مستقیم از تولید کننده و در حجم عمده به فروش می رساند.

فروش مستقیم انواع مغز پسته خراسان

استان خراسان به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پسته و مغز پسته در کشور شناخته می شود. این استان توان بالایی در زمینه تولید پسته و مغز پسته دارد. ارقام مختلف مغز پسته با درجه کیفی بالا در این استان تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تولید شده در استان خراسان را به صورت مستقیم برای مشتریان در نقاط مختلف تامین می نماید.

تامین مغز پسته خراسان

بیشترین حجم تولید پسته در خراسان متعلق به مناطق مه ولات،بردسکن و سبزوار است. انواع مختلف پسته و مغز پسته بصورت عمده در این مناطق تولید می گردد.

مغز پسته تولیدی در منطقه مه ولات بیشتر از نوع بادامی است و کیفیت بسیار خوبی جهت صادرات به کشورهای خارجی دارد. از مهم ترین ویژگی های مغز پسته بادامی می توان به رنگ سبز و کشیده بودن آن اشاره کرد.

منطقه بردسکن بیشتر در زمینه تولید مغز پسته فندقی فعالیت می کند. شهرستان بردسکن قطب تولید پسته فندقی در خراسان بوده و انواع مغز پسته فندقی با درجه کیفی بالا در این شهرستان تولید می گردد. مغز پسته فندقی طعم لذیذ،رنگ سبز و چربی فراوانی دارد.

شهرستان سبزوار در استان خراسان قطب اصلی تولید پسته کله قوچی است. بیشترین حجم پسته تولید شده در سبزوار متعلق به رقم کله قوچی است. مغز پسته کله قوچی سبزوار بسیار درشت،خوش طعم و زیبا می باشد که از آن برای صادرات به کشورهای مختلف مانند لبنان استفاده می شود.

انواع مغز پسته

مغز پسته به صورت کلی به دو دسته ی کشیده و گرد تقسیم می شود. مغز پسته در بازارهای بین المللی با نام های تجاری kernel pistachio و no shells شناخته می شود.

مغز پسته کشیده همانطور که از نام آن پیداست شکل ظاهری کشیده ای دارد و بیشترین کاربرد آن برای تولید خلال پسته است مانند مغز پسته اکبری،بادامی و احمد آقایی.

مغز پسته گرد این نوع مغز پسته از پسته های گرد و کروی شکل مانند پسته فندقی و کله قوچی به دست می آید.بیشترین کاربرد این نوع مغز پسته با توجه به سایز و رنگ آن در شیرینی پزی،بستنی سازی و دیگر صنایع است.

مغز پسته کال و سوپر کال

مغز پسته کال هراتی

مغز پسته سبز

مغز پسته گلدار

مغز پسته گندمی

مغز پسته لپه و دندانه

شرکت بازرگانی شادیز از برترین ارائه دهند گان انواع پسته و مغز پسته خراسان در کشور می باشد. این مجموعه از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان پسته و دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته، انواع مغز پسته با کیفیت خراسان را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به خریداران و تجار داخلی و خارجی ارائه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

پسته

انواع پسته خراسانانواع مغز پسته خراسانپسته خراسانفروش انواع مغز پسته خراسانفروش مستقیم انواع مغز پستهفروش مستقیم انواع مغز پسته خراسانفروش مستقیم مغز پستهفروش مستقیم مغز پسته خراسانفروش مغز پسته خراسانمغز پسته خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *