صادرات خلال پسته سبز ایران به روسیه _ بازرگانی شادیز

صادرات خلال پسته سبز ایران به روسیه

صادرات خلال پسته سبز ایران به روسیه _ بازرگانی شادیز خلال پسته سبز و درجه یک ایران را به صورت مستقیم به کشور روسیه صادر می نماید.

صادرات خلال پسته سبز ایران به روسیه

خلال پسته از مهم ترین فراورده های صادراتی کشور ایران است که به دلیل کیفیت بسیار بالا برای کشورهایی نظیر روسیه،عراق،هند،ترکیه،سوئیس،چین،امارات و کشورهای اروپایی صادر می شود.

خلال پسته تولید شده در ایران از سبزترین انواع خلال پسته تولید شده در دنیا است و همواره متقاضیان بیشماری در کشورهای مختلف دارد. از مهم ترین ویژگی های خلال پسته ایران مخصوصا خلال پسته قزوین رنگ بسیار سبز، روغن فراوان و طعم بی نظیر آن را می توان نام برد. خلال پسته از جمله محصولاتی است که اگر در شرایط نامناسب نگهداری شود به مرور زمان رنگ سبز آن رو به زردی و کمرنگ شدن می رود. اما خلال پسته قزوین به دلیل روغن خاصی که دارد مدت زمان بیشتری ثبات رنگی دارد.

حجم عمده مصرف خلال پسته سبز در صنایع تولید کننده شیرینی و مواد خوراکی است. از آن جهت که در تمام دنیا قنادی ها و صنایع خوراکی از خلال پسته استفاده می کنند ابن محصول حجم صادرات بالایی به کشورهای مختلف دارد.

روسیه از کشورهایی است که به دلیل مساحت بالا و گستردگی فرهنگی بازار مصرفی بسیار خوبی برای خلال پسته است. علاوه بر خلال پسته انواع پسته و فراورده های آن به این کشور صادر می گردد.

قیمت خلال پسته

قیمت از مهم ترین پارامترهای مورد توجه تجار روسی در خرید محصول است. بهترین روش جهت تامین خلال پسته با کیفیت و قیمت مناسب،تامین مستقیم خلال پسته از تولید کننده است. قیمت خلال پسته با توجه به رنگ سبز،میزان خرد شدگی و تازگی آن محاسبه می شود. یعنی هر چه خلال پسته رنگ سبز تیره تر و کشیدگی بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری دارد.

همانطور که گفتیم مهم ترین نکته برای صادرات خلال پسته به روسیه قیمت مناسب  آن است. ترمینال های ضبط پسته از مراکز اصلی فروش مستقیم خلال پسته با قیمت بدون واسطه در کشور می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته در شهرهای مختلف ایران ،مرغوبترین خلال پسته سبز را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به کشور روسیه و سایر مناطق دنیا صادر می نماید. شرکت شادیز یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در حوزه ی فروش و صادرات پسته و فراورده های آن در ایران به شمار می آید و همواره آماده همکاری با تجار داخلی  و خارجی می باشد.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته

خلال پسته ایرانخلال پسته سبز ایرانصادرات خلال پسته ایرانصادرات خلال پسته ایران به روسیهصادرات خلال پسته به روسیهصادرات خلال پسته سبز ایرانصادرات خلال پسته سبز ایران به روسیهصادرات خلال پسته سبز به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *