عرضه و پخش خلال پسته صادراتی _ گروه بازرگانی خشکبار و خلال پسته شادیز، با سایقه چندین ساله در زمینه عرضه و پخش این محصول آماده همکاری با تجار، خریداران و افراد فعال در این حوزه می باشد.

عرضه و پخش خلال پسته صادراتی

عرضه و پخش خلال پسته سبز صادراتی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب در مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز به صورت عمده انجام می شود.

عمده تولید خلال پسته ایران مربوط به استان های قزوین و کرمان است.

کارگاه ها و کارخانه های متعددی در این مناطق وجود دارد که خلال پسته صادراتی را تولید می کنند و عرضه آن توسط مراکز پخش انجام می شود.

با توجه به این که این مراکز پخش ارائه دهنده قیمت های دست اول نیستند معمولا خلال پسته ایران با قیمت های بالا به کشورهای خارجی صادر می گردد.

در صورتی که خریداران بتوانند خلال پسته درجه یک صادراتی را به صورت مستقیم از کارگاه های تولیدی خریداری کنند می توانند با قیمت های پایین تری خلال پسته را تهیه نمایند. اما بسیاری از این کارگاه ها به روش سنتی کار می کنند و برخی از فرآیند ها مانند بسته بندی صادراتی، کیفیت و مرغوبیت و روش های پرداخت بین المللی را دشوار می کنند.

بنابراین می بایست خلال پسته را از تولید کنندگانی خریداری کنند که در درجه اول تولید کننده عمده و دست اول باشند تا بتوانند قیمت های مناسب را ارائه داده و در درجه دوم بتوانند امور گمرکی و اخذ گواهی های بهداشتی را انجام دهند.

از دیگر پارامترهای مهم در صادرات خلال پسته علاوه بر قیمت میزان سبز بودن، کیفیت و بسته بندی مناسب محصول است.

سبز بودن خلال پسته از آن جهت مهم است که از آن برای تزئین انواع شیرینی ها و موارد غذایی استفاده می شود.

استفاده از بسته بندی مناسب نیز سبب ماندگاری بالاتر محصول شده و مانع از رسیدن صدمات ناشی از حمل بار به محصول می شود.

به همین دلیل عرضه و پخش صحیح و مناسب ارقام مرغوب صادراتی بسیار مهم می باشد، چراکه در کیفیت محصول تأثیر فراوانی دارد.

خرید مستقیم خلال پسته درجه یک ایرانی

خرید مستقیم خلال پسته درجه یک ایرانی

خرید مستقیم خلال پسته سبب می شود تا محصول با قیمت مناسب تر و کیفیت بالا تر به دست مصرف کنندگان برسد.

مجموعه بازرگانی شادیز؛ یکی از مجموعه هایی می باشد که با سابقه چندین ساله خود در زمینه عرضه،فروش و صادرات خلال پسته درجه یک توانسته است ارتباط خوبی با بازرگانان و تولید کنندگان خلال پسته برقرار کند.

در واقع با خرید از این مجموعه شما می توانید محصول خود را از بهترین تولید کنندگان خلال پسته سبز در ایران تهیه کنید. به علاوه کلیه فرآیند های صادرات شامل بسته بندی، انجام امور گمرکی و دریافت گواهی های بهداشتی را نیز انجام دهید.

از طرف دیگر به صورت اینترنتی و با روش های غیر حضوری می توانید خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

برای مشاوره، خرید و دریافت قیمت ها می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

خلال پسته

بازرگانی خلال پسته شادیزپخش خلال پستهپخش خلال پسته ایرانپخش خلال پسته صادراتیپسته صادراتیخلال پستهخلال پسته ایرانخلال پسته شادیزخلال پسته صادراتیخلال پسته صادراتی شادیزشرکت خلال پستهعرضه پسته صادراتیعرضه خلال پستهعرضه خلال پسته ایرانعرضه خلال پسته صادراتیعرضه و پخش خلال پستهکارخانه خلال پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *