مرکز فروش عمده بادام مامایی ایران

Midwifery almonds 500 g

مرکز فروش عمده بادام مامایی ایران _ بادام مامایی مرغوب ایرانی از طریق مرکز فروش خشکبار شادیز به صورت عمده در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می شود.

مرکز فروش عمده بادام مامایی ایران

بادام مامایی یکی از انواع بادام های ایرانی و از خشکبار های پر خاصیت و مشهور به شمار می رود که در استان چهار محال بختیاری به وفور تولید می شود. در شهر ها و روستا های مختلف این استان می توان کشاورزانی را یافت که به کشت و تولید بادام مامایی مشغول هستند.

استان چهار محال بختیاری با تولید انبوه این محصول به قطب بزرگی برای فروش بادام مامایی تبدیل شده است.

مجموعه خشکبار شادیز؛ یکی از مجموعه هایی است که در زمینه فروش عمده و صادرات این محصول فعالیت می نماید.

یکی از دفاتر اصلی این مجموعه در استان چهار محال بختیاری واقع شده است. این مجموعه با قرار گیری در این منطقه ارتباط بسیار خوبی با تولید کنندگان بادام مامایی برقرار کرده است.

 این امر موجب شده است تا بسیاری از بازرگانان خرید های خود را از این مجموعه انجام دهند. این بازرگانان نه تنها بادام مامایی را با کیفیت مد نظر دریافت می کنند بلکه قیمت تمام شده محصول برای آنها کاهش می یابد.

بادام مامایی از ارقام دیرگل بادام است اما میوه ی آن زود رس می باشد. درخت بادام مامایی مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد. بادام مامایی از رنگ روشن و ظاهری کشیده برخوردار است.

مغز این نوع بادام طعم صد در صد شیرین، بافت نرم و ترد و روغن بسیار فراوانی دارد. البته روغن موجود در بادام مامایی از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی بدن مفید می باشد. درصد مغز دو قلو نیز در این نوع بادام بالا می باشد.

علاوه بر این بادام مامایی ارزش غذایی بسیار بالایی نیز دارد که سبب شده از آن علاوه بر مصارف غذایی در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی نیز استفاده گردد. تمامی موارد ذکر شده سبب افزایش تقاضای این محصول در بازارهای بین المللی شده است. بادام مامایی با نام Mamra Almond در بازارهای جهانی شناخته می شود.

صادرات بادام مامایی ایران به هند – امارات – روسیه – ترکیه

صادرات بادام مامایی ایران به هند – امارات – روسیه – ترکیه

همانطور که اشاره شد بادام مامایی ایران محصولی به حساب می آید که کشور های گوناگونی در جهان از آن به عنوان یک خشکبار پر خاصیت و با ارزش غذایی بالا یاد می کنند.

صادرات بادام مامایی ایران به  کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و عربی انجام می شود که بخش عمده صادرات آن به کشور هایی مانند هند، امارات، روسیه و ترکیه اختصاص دارد.

در واقع کشور هند به عنوان بزرگترین وارد کننده بادام مامایی ایران شناخته می شود که هر ساله حجم بسیار بالایی از این محصول را خریداری می کند. اما در سایر کشورها نیز متقاضیان زیادی برای این محصول وجود دارد.

بادام مامایی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد.

مجموعه شادیز از طریق ارتباط با تولید کنندگان اصلی این محصول را با بالا ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به خریداران و تجار در کشورهای مختلف ارائه می نماید.

قیمت روز فروش بادام مامایی عمده

 

 

قیمت روز فروش بادام مامایی عمده

عوامل و پارامتر های متعددی بر قیمت بادام مامایی تاثیر گذار است. از مهم ترین این پارامتر ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نوع بادام ( بادام با پوسته با مغز بادام)
  • سایز بادام
  • درصد سالم بودن یا شکستگی در بار مد نظر
  • حجم خرید
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوع بسته بندی
  • نحوه تحویل بار
  • و نوسانات ارز

برای خرید، مشاوره ،صادرات و دریافت قیمت بادام مامایی می توانید با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

بادام مامایی

بادام ایرانیبادام شادیزبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزبادام مامایی عمدهصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی ایرانفروش بادام عمدهفروش بادام ماماییفروش بادام مامایی ایرانفروش بادام مامایی عمدهفروش عمده بادامفروش عمده بادام ماماییمرکز بادام ایرانمرکز خشکبار شادیزمرکز فروش باداممرکز فروش بادام ایرانیمرکز فروش بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *