فروش عمده بادام کاغذی ایرانی سامان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام کاغذی ایرانی سامان

فروش عمده بادام کاغذی ایرانی سامان _ بازرگانی شادیز بادام کاغذی درجه یک شهرستان سامان را به صورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش عمده بادام کاغذی ایرانی سامان

فروش عمده بادام کاغذی ایرانی درجه یک از طریق این مجموعه به صورت مستقیم در حجم های عمده و تناژی انجام می شود.

یکی از پر طرفدارترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران بادام کاغذی است. این بادام به دلیل درصد بالای مغز به پوستش خرید آن نسبت به دیگر انواع بادام به صرفه تر است. بادام کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار شکننده ای دارد و به راحتی می توان آن را شکست. مغز این بادام طعم شیرین و خواص تغذیه ای بسیار بالایی دارد.از بادام کاغذی بیشتر به عنوان مصارف آجیلی برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف استفاده می شود.

ارقام مختلف بادام کاغذی

به طور کلی بادام پوست کاغذی به دو دسته ی ایرانی و خارجی تقسیم می شود.

بادام پوست کاغذی ایرانی، با نام های دیگر بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود. پوست این بادام ضخامت کمتری نسبت به دیگر انواع بادام مانند بادام سنگی و بادام شاهرودی دارد. بیشترین حجم تولید بادم سفید در ایران متعلق به مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و مناطق اطراف اصفهان است.

بادام پوست کاغذی خارجی، با نام بادام منقا در بازار شناخته می شود. این نوع بادام توسط کشورهای واسطه مانند امارات متحده عربی به ایران باز صادرات می شود. بادام منقا نیز از نمونه های پر فروش بادام محسوب می شود.

قیمت بادام کاغذی ایرانی از بادام منقا بالاتر است چرا که طعم و مزه بهتری دارد. بادام سفید هم چنین به دلیل سر بسته بودن تا زمان برداشت از بهداشت بالاتری برخوردار می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز،بادام پوست کاغذی درجه یک ایرانی شهرستان سامان را به صورت مستقیم با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

ارقام مختلف بادام کاغذیفروش بادام کاغذی ایرانیفروش بادام کاغذی ایرانی سامانفروش عمده بادام کاغذی ایرانیفروش عمده بادام کاغذی ایرانی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *