خرید پسته عمده برای صادرات _ بازرگانی شادیز

خرید پسته عمده برای صادرات 

خرید پسته عمده برای صادرات _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را جهت صادرات به کشورهای مختلف بصورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته عمده برای صادرات

پسته یکی از محبوبترین انواع آجیل ها در نقاط مختلف دنیا به شمار می رود. این محصول در کشورهای مختلف از جمله ایران،آمریکا و ..تولید می گردد. کشور ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا شناخته می شود. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بی نظیر و طعم بسیار عالی متقاضیان بیشماری در کشورهای مختلف خارجی دارند.

انواع پسته صادراتی ایران و تقسیم بندی آن

معروفترین پسته های صادراتی تولید شده در ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته بادامی

انواع پسته های تجاری در شهرهای مختلف ایران کشت می شود. اما بیشترین حجم آن در استان کرمان ،خراسان،یزد،فارس،سمنان و قزوین تولید می گردد. هر یک از پسته های ایرانی از نظر شکل ظاهری،نوع کشت،طعم،مزه و دیگر خصوصیات با یکدیگر متفاوت می باشند. اما در یک دسته بندی کلی انواع پسته های ایرانی را از نظر شکل ظاهری به دو گروه پسته های فندقی و پسته های بادامی تقسیم می کنند.

پسته هایی که شکلی گرد و کروی مانند دارند جزو ارقام فندقی به شمار می آیند مانند پسته فندقی و کله قوچی. و پسته هایی که ظاهری کشیده دارند جزو ارقام بادامی به شمار می روند مانند پسته اکبری،بادامی و احمد آقایی.

انواع پسته های تجاری تولید شده در ایران با توجه به نیاز مشتری و بازاریابی کشور هدف به کشورهای مختلف اروپایی،آسیایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد. خرید پسته به صورت عمده جهت صادرات به کشورهای خارجی از رونق بسیار بالایی در کشور برخوردار است. بهترین روش جهت خرید پسته مرغوب صادراتی خرید مستقیم و بدون واسطه آن از تولید کننده است. در این روش شما می توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته های صادراتی تولید شده در مناطق مختلف ایران را به صورت مستقیم و در حجم های بالا با بهترین قیمت به فروش می رساند.

خریداران و تجار گرامی می توانند به صورت کاملا تضمینی محصولات خود را از این مجموعه خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پسته صادراتی ایرانخرید پسته برای صادراتخرید پسته عمده برای صادراتخرید پسته عمده صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *