کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران

کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران_کارخانه پسته شادیز

کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران _ کارخانه پسته و خشکبار تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان یک شرکت معتبر ایرانی، دارای گواهینامه HALAL، IFS، FSSC یکی از اصلی ترین و مهم ترین تولیدکنندگان خشکبار،پسته و آجیل می باشد.

کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران

کارخانه پسته و خشکبار تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان یک شرکت معتبر ایرانی، دارای گواهینامه HALAL، IFS، FSSC یکی از اصلی ترین و مهم ترین تولیدکنندگان خشکبار،پسته و آجیل می باشد.

کارخانه های ما کاملاً مجهز به طیف گسترده ای از فناوری های کاملاً جدید و انواع ماشین آلات مانند سورت لیزری، اسکنر اشعه ایکس، فلزیاب آنلاین و غیره هستند.

ما همچنین طیف گسترده ای از ماشین آلات و امکانات کنترل کیفیت برای انجام کنترل کیفی فشرده برای انواع محصولات خود داریم، از دستچین کردن مواد خام برداشت شده در بهترین حالت تا کنترل کیفیت نهایی، هر مرحله از فرآیند تولید در کارخانه شادیز و توسط گروه حرفه ای ما انجام می شود. جایی که ما می توانیم بالاترین استاندارد تولید را تضمین کنیم و رضایت مشتریان خود را برآورده کنیم.

کارخانه پسته شادیز با پیشرفته ترین دستگاه های روز آماده همکاری در زمینه تولید،فرآوری،فروش و صادرات محصولات خود با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد.

انواع پسته خندان ایران که مناسب صادرات می باشند را  می توانید در سایز های مختلف و در انواع فرآوری خام و نمکی از شرکت شادیز تهیه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش کارخانه تولیدی خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

انواع پسته ایرانی برای صادرات:

انواع پسته ایرانی برای صادرات:_کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران_کارخانه پسته شادیز

انواع پسته تجاری ایران به شرح زیر است:

  • پسته اکبری (پسته فوق العاده بلند)
  • پسته احمد آقایی (پسته بلند)
  • پسته فندقی (پسته گرد)
  • پسته کله قوچی (پسته جامبو)
  • پسته بادامی (پسته نیمه بلند)

هر رقم به سه گروه طبقه بندی می شود:

  1. پسته طبیعی باز شده
  2. پسته باز شده مکانیکی
  3. پسته صدفی بسته

پسته های ایرانی تنوع بسیار گسترده ای دارند علاوه بر این در صادرات پسته بازار های هدف نیز بسیار متنوع هستند و این محصول استراتژیک ایران را می توان به چندین روش فرآوری کرد و ده ها نوع محصول را از پسته به بازار های جهانی صادر نمود.

صادرات پسته مرغوب ایرانی

صادرات پسته مرغوب ایرانی_کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران_کارخانه پسته شادیز

صادرات پسته ایرانی حجم زیادی از فروش پسته را در بر گرفته است. پسته ایرانی با توجه به ویژگی های خود آوازه ای جهانی دارد. از طرفی این محصول با ارزش خواص زیادی نیز دارد. این امر موجب صادرات حداکثری این محصول شده است.

صادرات این محصول با ارزش به کشور ها و مناطق مختلفی از جهان انجام می شود. از مهم ترین این مناطق می توان به موارد زیر اشاره کرد.

− کشور های اروپایی
− کشور های قاره آمریکا مانند کانادا
− همسایگان ایران
− مناطق شرقی آسیا
− کشور های عربی حوزه خلیج فارس

از هر منطقه ای از جهان کشوری را می توان یافت که پسته ایرانی را خریداری می کنند.

کارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران_کارخانه پسته شادیز

همانطور که گفته شده هر یک از انواع پسته ایرانی با توجه به نیاز بازار هدف و قدرت خرید مردم به بازارهای مختلف عرضه می شود.

برای مثال برای صادرات پسته به کشور های اروپایی سطح سلامتی محصولات کشاورزی(میزان آفلاتوکسین) بسیار حائز اهمیت است.

از طرفی برخی کشور ها مانند کشور های عربی حوزه خلیج فارس به ظاهر و سایز پسته اهمیت می دهند. با توجه به این موضوع هر پسته برای صادرات به کشور خاصی مناسب می باشد.

گروه تولیدی و بازرگانی پسته شادیز انواع پسته ایرانی را با توجه به نیاز بازار هدف و درخواست خریداران به کشورهای مختلف دنیا صادر می نماید.

جهت مشاوره و خرید انواع پسته به صورت مستقیم از کارخانه پسته و خشکبار شادیز می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارپسته

انواع پسته ایرانیانواع پسته تجاری ایرانانواع پسته صادراتی ایرانپسته خندان ایرانیتولید کننده پسته ایرانیتولید و صادرات پسته ایرانخرید پسته ایرانیشرکت صادر کننده پسته در ایرانشرکت صادرات پستهصادرات پسته ایرانیصادرات پسته مرغوب ایرانیفروش پسته صادراتیفروش عمده پستهکارخانه پسته ایرانیکارخانه پسته در ایرانکارخانه پسته شادیزکارخانه پسته و خشکبار تجارت پویا(شادیز)کارخانه پسته و خشکبار شادیزکارخانه تولید پستهکارخانه تولید کننده و صادر کننده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *