صادرکننده زردآلو به اروپا و آسیا _ میوه و آجیل ایرانی با کیفیت

صادرکننده زردآلو به اروپا و آسیا _ میوه و آجیل ایرانی با کیفیت_ شرکت بازرگانی شادیز

صادرکننده زردآلو به اروپا و آسیا _ میوه و آجیل ایرانی با کیفیت، کشورهای اروپایی و آسیایی از خریداران زردآلو تولید شده در ایران هستند که با توجه به شرایط صادرات به این کشورها، کیفیت و اصالت محصول و اقدامات ارزنده ای که انجام شده است، حائز اهمیت است. ارقام ایرانی در فهرست کالاهای وارداتی آسیا و اروپا بسیار گزارش شده است.

صادرکننده زردآلو به اروپا و آسیا _ میوه و آجیل ایرانی با کیفیت

زردآلو از جمله محصولات کشاورزی است که هم به صورت تازه خوری در بازارهای جهانی عرضه می شود و هم به صورت خشک شده و به اصطلاح در قالب «قیسی» هواداران خاص خود را در سراسر جهان دارا است.

ایران نیز از جمله کشورهای تولید کننده این محصول است به طوری که بر اساس داده های جهانی کشور ایران با تولیدی بالغ بر ۳۰۶ هزار تن به عنوان سومین تولیدکننده زردآلو در جهان شناخته شده است.

شرکت تجارت پویا(شادیز؛ بهترین شرایط را برای ایفای نقش ویژه در واردات میوه و آجیل با کیفیت از جمله زردآلو از ایران برای شما فراهم می کند.  محصولات ایرانی روابط خوبی با سایر کشورها برقرار کرده است. مقصد مهم صادرات انواع مختلف خشکبار به کشورهای اروپایی است و سال هاست که بازار خشکبار ایران به عنوان مرکزی قدرتمند و موثر فعالیت می کند. زردآلو (قیسی) به منظور صادرات بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شود و اگر به آمار نگاه کنیم تجارت صادراتی با چندین کشور به ثبت رسیده است.

در ایران شرایط برای عرضه بهترین قیسی زردآلو فراهم است و با توجه به مرغوبیت زردآلو در کشور، طعم خوبی برای خوردن دارد. بازار اروپا شناخت کافی از بازار خشکبار ایران دارد و همین امر منجر به روند رو به رشد صادرات شده است. شرکت های معتبری هستند که مسیر صادرات خشکبار به اروپا و سایر کشورها را ساماندهی کرده اند و سال هاست که به عنوان یکی از تامین کنندگان  اصلی شناخته شده اند.

صادرات بهترین نوع زردآلو(قیسی) با قیمت ویژه

صادرات بهترین نوع زردآلو(قیسی) با قیمت ویژه_صادرکننده زردآلو به اروپا و آسیا _ میوه و آجیل ایرانی با کیفیت_ شرکت بازرگانی شادیز

قیسی زردآلو یکی از مهمترین آجیل های موجود در بازار است که برای مصارف مختلفی استفاده می شود. این محصول مانند میوه های زرد تازه دارای خواص بی شماری است و در تمام فصول سال موجود است. علاوه بر تولید و مصرف داخلی این محصول، اکنون شاهد صادرات زردآلو با قیمت ویژه هستیم. گفتنی است این آجیل صادراتی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است.

برای تهیه قیسی، زردآلو را از وسط نصف کنید. و هسته آن را بیرون بیاورید. اکنون زمان انجام مرحله اصلی خشک کردن برگه های زردآلو است. در روش خانگی تولید قیسی می توان تکه های میوه را در معرض نور خورشید قرار داد تا خشک شود البته این هم اصول و قواعدی دارد. امروزه بسیاری از مردم از فر ملایم برای خشک کردن برگه های زردآلو استفاده می کنند. البته نحوه خشک کردن میوه در کارخانه تولید قیسی تا حدودی متفاوت خواهد بود.

علاوه بر تجارت داخلی خشکبار، در حال حاضر شاهد صادرات قیسی با کیفیت به خارج از مرزهای ایران نیز هستیم. به نوبه خود انواع مختلفی از خوراکی های صادراتی وجود دارد. در برخی از مراکز خرید شاهد صادرات این محصول مرغوب با قیمت مناسب و شرایط شگفت انگیز هستیم.

زردآلو یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین میوه های تابستانی است که در ایران به مقدار زیاد کشت می شود. از این میوه علاوه بر خوردن تازه، برای تهیه انواع کمپوت، مربا، دسر و البته قیسی استفاده می شود. قیسی میوه خشک زردآلو است. این محصول غذایی طعم خاص خود را دارد. و مصرف آن فواید زیادی برای سلامت انسان دارد.

برای خرید این محصول ارزشمند با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارزردآلو(قیسی)

تامین کننده زردآلو صادراتیتولید قیسیتولیدکننده قیسی صادراتیخرید آجیل و قیسیخواص برگه زردآلوخواص زردآلو(قیسی)زردآلو ایرانیزردآلو خشکزردآلو خشک شادیززردآلو و قیسیشرکت صادر کننده قیسی(زردآلو)صادر کننده میوه خشک ایرانیصادرات بهترین نوع زردآلو(قیسی)صادرات زردآلو خشکصادرکننده زردآلوصادرکننده زردآلو(قیسی)عرضه کننده زردآلو(قیسی)فروش زردآلو صادراتیفروش قیسی صادراتیفواید زردآلو خشکقیسی آفتابیقیسی ایرانیقیسی خشکقیمت زردآلو(قیسی)کارخانه میوه خشکمیوه و آجیل ایرانیمیوه و آجیل ایرانی با کیفیتمیوه و آجیل ایرانی شادیزواردات میوه و آجیل ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *