فروش پسته احمد آقایی برای صادرات _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی برای صادرات

فروش پسته احمد آقایی برای صادرات _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی صادراتی را به صورت مستقیم به متقاضیان عرضه می نماید.

فروش پسته احمد آقایی برای صادرات

پسته احمد آقایی یکی از پر متقاضی ترین ارقام پسته تولید شده در ایران می باشد. این نوع پسته طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد.

پسته احمد آقایی ظاهر زیبا و طعم بسیار منحصر به فردی دارد از همین رو مشتریان بسیاری در دیگر کشورها تمایل به خرید پسته احمد آقایی درجه یک از ایران دارند.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه تامین و صادرات پسته احمد آقایی در کشور به شمار می آید. این مجموعه با عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع پسته احمد آقایی به عنوان  یکی از بزرگترین تامین کنندگان پسته احمد آقایی در ایران شناخته می شود.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی مانند پسته اکبری و پسته بادامی از خانواده پسته های کشیده است. این پسته ظاهری کشیده و زیبا دارد و با نام تجاری long در بازارهای جهانی شناخته می شود. پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن دارای رنگ قرمز و به اصطلاح ماتیکی است. مغز پسته احمد آقایی طعم بسیار لذیذ و منحصر به فردی دارد که سبب بازار پسندی هر چه بیشتر آن شده است.

از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تولید خلال پسته استفاده می شود.شهر رفسنجان بزرگترین تولید کننده پسته احمد آقایی در ایران می باشد.

صادرات پسته احمد آقایی

یکی از مهم ترین کاربرد های این پسته برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد. کشورهای هند؛ترکیه،روسیه،هلند و.. از بزرگترین خریداران این نوع پسته می باشند.پسته احمد آقایی در انواع مختلف به کشورهای خارجی صادر می گردد که عبارتند از:

پسته احمد آقایی دستچین

پسته احمد آقایی خندان

پسته احمد آقایی آب خندان

پسته دهن بست احمد آقایی

مغز پسته احمد آقایی

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی صادراتی را مطابق سفارش مشتری و به صورت مستقیم برای خریداران محترم تامین می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی برای صادراتفروش پسته احمد آقایی برای صادراتفروش صادراتی پسته احمد آقاییمشخصات پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *