خرید پسته صادراتی احمد آقایی خام _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته صادراتی احمد آقایی خام

خرید پسته صادراتی احمد آقایی خام _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته احمد آقایی صادراتی را بصورت عمده و خام به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

خرید پسته صادراتی احمد آقایی خام

برای صادرات پسته احمد آقایی معمولا از نوع خام آن استفاده می شود. البته برخی از مشتریان نیز پسته شور شده را سفارش می دهند. پسته احمد آقایی پس از پسته فندقی صادراتی ترین پسته تولید شده در ایران به شمار می آید.

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع پسته که سبب افزایش تولید و تقاضای آن شده است قیمت مناسب آن نسبت به دیگر انواع پسته است. خرید مستقیم پسته احمد آقایی خام از کشاورز می تواند به رقابتی بودن قیمت آن در بازارهای جهانی کمک کند.

پسته احمد آقایی برای صادرات

پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین و زیباترین پسته های ایرانی است که در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان،خراسان و فارس تولید می گردد. بهترین نمونه پسته احمد آقایی برای صادرات پسته احمد آقایی نوق رفسنجان و پسته احمد آقایی سروستان فارس است.

پسته احمد آقایی از ارقام کشیده پسته محسوب می شود و با نام تجاری long در بازارهای جهانی شناخته می شود. پوست صدفی این پسته دارای رنگ سفید شفاف و مغز آن قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است. از پسته احمد آقایی در انواع آجیل ها و از مغز آن برای تولید خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند،ترکیه،روسیه،امارات و کشورهای اروپایی صادر می گردد. کشور هند بزرگترین وارد کننده پسته احمد آقایی است و بیشتر نوع خام و خندان آن را بصورت عمده از ایران خریداری می کند.مهم ترین پارامتر برای صادرات پسته به هند پوست سفید پسته و طعم آن است.پسته احمد آقایی در انواع خندان،دهن بست،خلال پسته،پور پسته و .. به کشورهای خارجی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی خام ایرانی را بصورت مستقیم و با مناسبترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به سفارش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی برای صادراتپسته صادراتی احمد آقایی خامخرید پسته خام احمد آقاییخرید پسته صادراتی احمد آقایی خامخرید پسته صادراتی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *