مرکز پخش عمده بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

مرکز پخش عمده بادام مامایی شهرکرد

مرکز پخش عمده بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین مراکز تامین و پخش بادام مامایی شهرکرد بصورت مستقیم در ایران می باشد.

مرکز پخش عمده بادام مامایی شهرکرد

تامین و پخش عمده بادام مامایی درجه یک شهرکرد از مهم ترین فعالیت شرکت بازرگانی شادیز در حوزه بادام می باشد. مشتریان عزیز می توانند با کیفیت ترین بادام مامایی تولید شده در شهرکرد را بصورت مستقیم و بدون هیچ هزینه افزوده ای از این مرکز خریداری نمایند.

بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین نمونه های بادام تولید شده در ایران است که بصورت عمده در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و مناطق اطراف اصفهان بزرگترین قطب تولید بادام مامایی در این استان به شمار می آیند. استان چهار محال بختیاری به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک مناسب، با کیفیت ترین انواع بادام درختی از جمله بادام مامایی را در کشور تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

بادام مامایی تجاری ترین بادام درختی تولید شده در ایران است. این نوع بادام به دلیل داشتن ارزش غذایی و کیفیت بالا،طرفداران بسیاری در خارج از ایران دارد. بادام مامایی پوست چوبی بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای خارجی نظیر هند،روسیه،ترکیه،کشورهای عربی و.. صادر می گردد.

مغز بادام مامایی سایزهای مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می گردد. یعنی هر چه مغز بادام مامایی درشت تر باشد قیمت بالاتری دارد و هر چه کوچکتر باشد قیمت پایین تری دارد.

این نوع بادام بر خلاف بازار صادراتی پر رونق،فروش داخلی بسیار کمی دارد. دلیل آن هم گران قیمت بودن بادام مامایی و ناشناخته بودن آن در بین مردم است.

خرید مستقیم بادام مامایی

بهترین روش جهت خرید بادام مامایی ،خرید مستقیم آن از تولید کننده اصلی است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است. در این روش شما می توانید مرغوبترین انواع بادام و مغز بادام مامایی را با پایین ترین قیمت خریداری نمایید.

هم اکنون جهت خرید و فروش این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

پخش عمده بادام مامایی شهرکردخرید مستقیم بادام ماماییمرکز پخش بادام ماماییمرکز پخش عمده بادام ماماییمرکز پخش عمده بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *