فروش پسته احمد آقایی در حیدرآباد هند

فروش پسته احمد آقایی در حیدرآباد هند

فروش پسته احمد آقایی در حیدرآباد هند _ پسته احمد آقایی در هند فروش بسیار خوبی دارد. از پسته احمد آقایی ایران با پوست سفید در بازار هند استقبال چشمگیری می شود.

فروش پسته احمد آقایی در حیدرآباد هند

کشور هند یکی از خریداران اصلی انواع پسته مرغوب ایرانی از جمله پسته احمد آقایی درجه یک می باشد. این محصول به صورت عمده در شهر های مختلف هند به ویژه حیدر آباد و دهلی به فروش می رسد.

در بین ارقام مختلف پسته صادراتی ایران ( اکبری، احمد آقایی، فندقی،کله قوچی) ،فروش پسته احمد آقایی در هند از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

مردم کشور هند بیشتر به طعم و ظاهر پسته اهمیت می دهند از این رو پسته احمد آقایی با ظاهری زیبا،طعم لذیذ گزینه بسیار مناسبی برای این کشور می باشد. پسته احمد آقایی از دسته پسته های کشیده است که پوست استخوانی سفید و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد. تمام این موارد سبب استقبال تجار کشور هند برای خرید این نوع پسته شده است.

پسته احمد آقایی اغلب در سایز های ۲۴ تا ۲۸ برای حیدر آباد هند ارسال می شود. یکی از نکات قابل توجه اینجاست که عمده فروشان پسته در این منطقه از هند توجه زیادی به درصد پسته آبخندان دارند از این رو ارسال پسته احمد آقایی خندان و درجه یک بدون ترکیب با پسته آبخندان از ترجیحات صادر کنندگان است.

پس از فروش پسته احمد آقایی ایران به هند، محصول مد نظر در بنادر ناواشیوا و بمبئی هند تحویل داده می شود.

فروش پسته احمد آقایی در حیدرآباد هند

در سالهای اخیر فروش پسته ایران در هند به خصوص دو شهر دهلی و حیدر آباد افزایش بسیار چشمگیری داشته است. همانطور که گفتیم بیشترین حجم فروش پسته در هند متعلق به رقم احمد آقایی است. البته گاها از پسته اکبری نیز برای فروش در این کشور استفاده می شود اما به دلیل قیمت بالاتر نسبت به پسته احمد آقایی فروش محدود تری دارد.

علاوه بر پسته،فرآورده های آن نظیر مغز پسته، خلال پسته و پودر پسته ایرانی نیز از فروش بسیار بالایی در هند برخوردار است.

برای خرید پسته احمد آقایی و سایر فرآورده های پسته ایرانی با قیمت رقابتی و فروش آسان در حیدر آباد می توانید با مدیریت فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی پسته و خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

با ما در تماس باشید

 

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی برای حیدر آبادپسته احمد آقایی برای صادراتپسته احمد آقایی درجه یکپسته احمد آقایی شادیزخلال پستهصادرات پسته به هندصادرات خلال پسته به هندفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی در حیدر آبادفروش پسته در حیدر آبادفروش پسته در حیدر آباد هندفروش پسته در هندمغز پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *