پسته آبخندان ارزان قیمت برای روسیه و اوکراین

پسته آبخندان ارزان قیمت برای روسیه و اوکراین

پسته آبخندان ارزان قیمت برای روسیه و اوکراین _ پسته آبخندان ایران در انواع مختلف برای صادرات به روسیه، اوکراین ،گرجستان و کشور های مختلفی استفاده می شود.

پسته آبخندان ارزان قیمت برای روسیه و اوکراین

سته ارزان آبخندان بخصوص در روسیه و اوکراین بازار خوبی دارد اما کیفیت آن علاوه بر قیمت مهم است.

پسته آبخندان یا MO (Mechanical Open) ارزان قیمت ایرانی در بازار روسیه بسیار محبوب است. در واقع ، این نوع پسته مورد توجه کشورهای CIS است.

صادر کنندگان انواع پسته ایرانی را در این بازارها می فروشند. انواع مختلف پسته مانند فندقی ، احمد آقایی و بادامی خریداران زیادی در این بازارها دارند.

پسته های صادراتی به روسیه اغلب با درصد بالایی نمک بو داده می شوند. البته پسته خام به شهرهای مختلف روسیه نیز صادر می شود. در ادامه جزئیات بیشتری به بررسی صادرات پسته از ایران به روسیه خواهیم پرداخت.

پسته آبخندان به پسته ای گفته می شود که دهن بست بوده و با فرآیندی مصنوعی خندان شده است.

از آن جایی که در این فرآیند از آب سرد استفاده می شود به محصول خروجی پسته ابخندان گفته می شود.

صادرات پسته آبخندان ارزان

صادرات پسته آبخندان ارزان

ایران یکی از دو مرکز اصلی تولید پسته در جهان است.

اصلی ترین رقیب ایران در بازار کشورهای مختلف پسته آمریکایی است. پسته آمریکایی قیمت رقابتی بیشتری نسبت به پسته ایرانی دارد.

در ایران ، پسته به دو دسته کلی شکل گرد و بلند قرار می گیرد. پسته اکبری ، احمد آقایی و بادامی در دسته پسته های بلند (Long) قرار دارند. پسته های فندقی و کله قوچی نیز در گروه پسته های گرد (Round) قرار دارند.

هر یک از این نوع پسته ها در بازار کشورهای مختلف طرفداران خاص خود را دارد. به عنوان مثال پسته احمد آقایی در بازار هند و پسته کله قوچی در بازار لبنان محبوبیت بیشتری دارند. در ایران پسته در استان های مختلف موجود است. استان های کرمان و خراسان بیشترین میزان تولید پسته در ایران را دارند.

صادرات پسته خندان و آبخندان به روسیه و اوکراین

صادرات پسته خندان و آبخندان به روسیه و اوکراین

با توجه به اینکه پسته های ارزان قیمت مورد تقاضای بازرگانان روسی قرار دارد ، انتخاب تنوع و کیفیت صحیح پسته از اهمیت برخوردار است.

فندقی و بادامی گونه هایی هستند که در کشورهای مستقل مشترک المنافع هم بصورت طبیعی خندان (NO) وهم آبخندان (MO) خریداران بسیاری دارند.

اما در بیشتر موارد ، پسته آبخندان یا مخلوطی از پسته خندان طبیعی و آبخندان به این کشورها صادر می شود.

با توجه به نوع و میزان مصرف پسته در روسیه ، انواع مختلف در بازار این کشور مشتریان خاص خود را دارند. به همین دلیل نمی توان به طور قطعی در مورد نوع یا بو داده شدن آن صحبت کرد.

اما صادرکنندگان بیشتر پسته های بو داده و نمکی را به روسیه و اوکراین صادر می کنند. این امر خصوصاً هنگامی که آنها در حال وارد کردن پسته آبخندان ایرانی به این کشورها هستند بیشتر دیده می شود.

بسته بندی اغلب به صورت کارتن های ۱۰ کیلوگرمی یا کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلویی است.

چگونه پسته را به روسیه صادر کنیم؟

چگونه پسته را به روسیه صادر کنیم؟

مسیرهای حمل و نقل مختلفی برای صادرات مواد غذایی از ایران به روسیه وجود دارد.

مسیر اصلی و مهم برای ارسال پسته از ایران به روسیه از طریق بندر آستارا در ایران به بندر آستاراخان روسیه است. که از طریق دریا از طریق دریای خزر در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

راه دیگری برای صادرات پسته از ایران وجود دارد. این مسیر تعرفه های ترخیص مشتری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. برای این مسیر ، ارسال از طریق راه آهن بهترین راه و روش است. در واقع ، صادرکنندگان محصولات خود را با قطار از مشهد به قزاقستان ارسال می کنند. سپس ترخیص پسته را با قیمت ارزان تری در این کشور انجام می دهند.

با توجه به اینکه روسیه و قزاقستان کشورهای CIS هستند ، این محصول بدون هیچ هزینه خاصی از قزاقستان به روسیه ارسال می شود. در واقع فقط هزینه حمل و نقل بین دو کشور توسط خریدار یا فروشنده پرداخت می شود. البته روش دوم نیاز به امکانات و ترخیص کار در قزاقستان دارد. برخی از شرکتهای ایرانی این قابلیت را دارند و این یک مزیت رقابتی است.

اطلاعات قیمت پسته ارزان قیمت آبخندان ایران

اطلاعات قیمت پسته ارزان قیمت آبخندان ایران

داشتن قیمت مناسب و رقابتی یکی از پارامترهای مهم در صادرات به روسیه است. صادرات پسته ایرانی با کیفیت مورد توجه این بازار است.

بازرگانان و تجار دقیقاً می دانند که به چه نوع پسته ای نیاز دارند. از طرف دیگر ، برای دریافت دقیق قیمت ، برخی از پارامترها باید کاملاً مشخص شوند. با ارائه اطلاعات زیر به یکی از کارشناسان فروش مجموعه شادیز می توانید قیمت پسته مورد نظر خود را دریافت کنید.

۱- نوع پسته (فندقی ، احمد آقایی ، بادامی ، اکبری و کله قوچی)

۲- کیفیت (MO ، NO یا مخلوطی از هر دو)

۳- سایز

۴- درصد مغز پسته

۵- پسته خام یا شور

۶- نوع بسته بندی

همکاران ما آماده ارائه اطلاعات و خدمات در خصوص صادرات پسته ایران به روسیه، اوکراین و سایر کشور ها به شما می باشند.

با ما تماس بگیرید

پسته آب خندان

ارزانانواع پسته آبخندانپسته آب خندانپسته آب خندان ایرانیپسته آب خندان برای روسیهپسته آبخندانپسته آبخندان ارزانپسته آبخندان ایرانپسته آبخندان ایرانیپسته آبخندان برای اوکراینپسته آبخندان شادیزپسته ارزانپسته ارزان برای روسیهپسته ارزان قیمتپسته ارزان قیمت ایرانپسته شادیزپسته مکانیک خندانصادر کننده پستهصادر کننده پسته آبخندانصادرات پسته آب خندانصادرات پسته آبخندانصادرات پسته ارزانصادرات پسته ارزان قیمتصادرات پسته به اوکراینصادرات پسته به کشورهای CISصادرات پسته خندانصادرت پسته به روسیهقیمت پسته آبخندانقیمت پسته برای روسیهکشورهای CISمغز پستهمغز پسته ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *