صادرات پسته احمد آقایی خندان به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمد آقایی خندان

صادرات پسته احمد آقایی خندان به هند _ بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی مرغوب ایرانی را به کشور هند و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات پسته احمد آقایی خندان به هند

پسته احمد آقایی یکی از پر فروش ترین پسته های تجاری تولید شده در ایران است و به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد. بر خلاف دیگر کشورها که خریدار انواع پسته های ایرانی هستند کشور هند تنها خریدار پسته های کشیده ایرانی خصوصا پسته احمد آقایی است. پسته احمد آقایی در انواع خندان و دهن بست توسط تجار ایرانی به کشور هند صادر می گردد.

پسته احمد آقایی به عنوان یکی از خوش رویت ترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران شناخته می شود که میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. کشور هند یکی از بزرگ ترین بازارهای صادراتی پسته ایران است و بسیاری از تجار به دنبال دسترسی به بازارهای این کشور می باشند.کشور هند تنها خریدار یک نوع پسته است و آن هم پسته احمد آقایی است.

ویژگی های پسته احمد آقایی:

پوست استخوانی روشن و سفید

مغز قرمز رنگ

طعم بسیار لذیذ

کشیدگی زیبا

قیمت متعادل

خریداران هندی پسته های ایران نیز به دو دسته تقسیم می شوند دسته ای از این خریداران به کیفیت پسته اهمیت می دهند که پسته احمد آقایی خندان بهترین گزینه برای آن ها است. اما برای آن دسته از مشتریان که به قیمت پسته بیشتر از کیفیت آن اهمیت می دهند بهترین گزینه پسته آب خندان و دهن بست احمد آقایی است.

مجموعه بازرگانی شادیز آماده همکاری در زمینه تامین و صادرات پسته با خریداران و تجار گرامی می باشد.

جهت مشاوره و خرید انواع پسته احمد آقایی به صورت عمده با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقاییصادرات پسته احمد آقایی به هندصادرات پسته احمد آقایی خندانصادرات پسته احمد آقایی خندان به هندصادرات پسته به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *