پسته احمد آقایی خندان سیرجان _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی خندان سیرجان

پسته احمد آقایی خندان سیرجان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته احمد آقایی خندان،لوکس و خوش طعم سیرجان را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

پسته احمد آقایی خندان سیرجان

پسته احمد آقایی خندان یکی از درشت ترین و با کیفیت ترین پسته های تولید شده در سیرجان است که به عنوان یک پسته مرغوب به شهرت رسیده است. پسته احمد آقایی خندان میزان تقاضای بالایی هم از سوی مصرف کنندگان و هم از سوس تجار و مشتریان خارجی دارد.

شهرستان سیرجان از قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان است. سیرجان با برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل خوبی برای کشت و پرورش انواع پسته است. دو رقم پسته احمد آقایی و پسته فندقی بیشترین حجم از سطح زیر کشت این شهرستان را به خود اختصاص داده است.

پسته احمد آقایی یکی از ارقام تجاری پسته است و از خانواده پسته های بادامی به شمار می آید .این پسته ظاهری کشیده،پوست استخوانی سفید روشن و مغز قرمز رنگ و بسیار لذیذی دارد که سبب افزایش میزان تقاضای آن شده است.

پسته احمد آقایی خندان نسبت به پسته های آب خندان و دهن بست کیفیت و قیمت بالاتری دارد و از آن برای استفاده در آجیل و صادرات استفاده می شود کشور هند یکی از بزرگ ترین خریداران پسته احمد آقایی است.

قیمت پسته احمد آقایی

قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بالاتر است. به طور کلی پسته احمد آقایی قیمت مناسب و متعادلی دارد که در کنار کیفیت مطلوب سبب شهرت آن شده است. امروزه پسته احمد آقایی به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع پسته های ایرانی در مناطق مختلف ایران از جمله سیرجان،دامغان و یزد تولید می گردد.

قیمت پسته احمد آقایی با توجه به انس،رویت پسته،درجه خندانی و تازگی آن محاسبه می گردد.

مرغوب ترین پسته احمد آقایی سیرجلان را می توانید به صورت مستقیم از باغدار از طریق این مجموعه با قیمت مناسب خریداری فرمایید. کلیه محصولات به صورت خام و در حجم های بالا عرضه می گردد.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خندانپسته احمد آقایی خندان سیرجانپسته احمد آقایی سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *