پسته اکبری دست چین لوکس _ فروش پسته رفسنجان

پسته اکبری دست چین لوکس

پسته اکبری دست چین لوکس _ فروش پسته رفسنجان در انواع مختلف به صورت مستقیم از باغدار در این مجموعه به صورت عمده انجام می پذیرد.

پسته اکبری دست چین لوکس

پسته اکبری دست چین یکی از لوکس ترین و مرغوب ترین پسته های ایرانی است. این نوع پسته کاملا درشت و هم اندازه هم چنین خندان و با کیفیت می باشد.

همانطور که می دانید پسته اکبری از ارقام لوکس و درجه یک پسته ایرانی است و از نظر اقتصادی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پسته دارد. پسته اکبری ظاهری کشیده و بلند دارد و جزو ارقام بادامی به شمار می آید. پسته اکبری در انواع پسته اکبری دست چین یا توچین،پسته اکبری خندان،پسته اکبری آب خندان و دهن بست اکبری در بازار خرید و فروش و صادرات می شود.

در این بین مرغوب ترین نوع آن پسته اکبری دست چین است و قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع آن دارد و از پسته های دست چین بیشتر به صورت آجیلی و جهت صادرات استفاده می شود.

مشخصات پسته اکبری

پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران و جهان است و میزان صادرات بالایی به کشورهای عربی،اروپایی و حوزه خلیج فارس دارد.بیشترین حجم از پسته اکبری متعلق به منطقه رفسنجان در استان کرمان است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. رقم اکبری انس پایینی دارد که نشان دهنده بزرگ بودن آن است. پسته اکبری هم چنین گرم مغز و درجه خندانی بالایی دارد و بیشتر از آن به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود. پوست استخوانی این پسته کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری هم چنین یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در کشور است که طعم ناب و بسیار لذیذی دارد.

مجموعه خشکبار شادیز پسته درجه یک و دست چین اکبری را به صورت عمده به فروشندگان داخلی و تجار گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید.ارائه مستقیم محصول از تولید کننده اصلی و با قیمت مناسب از دیگر خدمات مجموعه شادیز برای خریداران می باشد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری دست پین لوکسپسته اکبری دست چینپسته اکبری دست چین رفسنجانپسته اکبری لوکسفروش پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *