خرید بادام مامایی با پوست _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی با پوست

خرید بادام مامایی با پوست _ شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی مرغوب و خوش طعم ایرانی را با پوست و به صورت عمده در سراسر ایران به فروش می رساند.

خرید بادام مامایی با پوست

بادام مامایی یکی از بی نظیر ترین انواع بادام درختی است که تنها در ایران تولید می گردد. طعم خاص بادام مامایی را هیچ بادام دیگری ندارد. بادام مامایی مغز ترد و طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است.

بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و مناطق حاشیه زاینده رود مانند اصفهان تولید می گردد. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

بادام مامایی از ارقام تجاری بادام های ایرانی است و حدود ۹۰ درصد آن به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد. کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام مامایی است.

بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا این محصول هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است و هم چنین قیمت بالایی دارد. بادام مامایی هم به صورت مغز و هم با پوست صادر می گردد. بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد. بادام مامایی مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد. اوایل شهریور ماه زمان برداشت بادام مامایی است.

خرید بادام مامایی درجه یک را به صورت مستقیم از باغدار می توانید از طریق این مجموعه انجام دهید. مجموعه خشکبار شادیز آماده ارائه محصول در حجم های بالا به تک تک مشتریان و تجار عزیز در سراسر کشور می باشد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی با پوستخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی با پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *