قیمت پسته احمد آقایی خندان و آب خندان

قیمت پسته احمد آقایی خندان و آب خندان

قیمت پسته احمد آقایی خندان و آب خندان _ یکی از مهم ترین و پر فروش ترین ارقام پسته های صادراتی ایران پسته احمد آقایی رفسنجان است.

قیمت پسته احمد آقایی خندان و آب خندان

قیمت پسته احمد آقایی ایران به دو دسته تقسیم می شود:

پسته احمد آقایی طبیعی خندان و پسته احمد آقایی آب خندان که نوع اول قیمت گرانتر و نوع دوم قیمت ارزانتری دارد.

یکی از مهم ترین و پر فروش ترین ارقام پسته های صادراتی ایران پسته احمد آقایی رفسنجان است.

این نوع پسته پس از پسته فندقی در رده دوم پسته های صادراتی ایران قرار دارد که در همه سایزها به کشورهایی مانند هند و روسیه ارسال می گردد اما تفاوت های قابل توجهی وجود دارد.

هند اغلب خریدار انواع لوکس پسته احمد آقایی است و روسیه در نقطه مقابل کشوری است که تمایل به خرید پسته ارزان قیمت احمد آقایی دارد و به همین دلیل هم پسته های خندان طبیعی و هم پسته های آب خندان احمد آقایی به کشورهای خارجی ارسال می گردد.

نرخ فروش پسته احمد آقایی رفسنجان

نرخ فروش پسته احمد آقایی رفسنجان

نرخ فروش پسته احمد آقایی به پارامترهای مختلف بستگی دارد.

مهمترین پارامتر در تعیین قیمت پسته ، میزان عرضه و تقاضا است. این بدان معناست که قیمت پسته هر ساله به میزان تولید پسته در کشور بستگی دارد و کاهش و افزایش تولید می تواند تأثیر قابل توجهی در قیمت پسته داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت پسته و فرآورده های آن؛ نرخ ارز و قیمت جهانی پسته است. زیرا بخش عمده ای از پسته ایران یعنی حدود ۹۰ درصد آن صادرات می شود به همین دلیل پسته ایران یک محصول کاملا صادراتی است و نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد.

عوامل دیگری هم چون نحوه حمل و نقل و نگهداری محصول نیز بر قیمت پسته تاثیر گذار است اما این یک اثر غیر مستقیم است و به اندازه ی پارامترهای فوق تاثیری بر قیمت پسته ندارد.

پارامترهای دیگری مانند حجم خرید، نوع بسته بندی، نحوه تحویل کالا و عواملی از این دست نیز بر قیمت پسته تاثیر گذار می باشد.

پسته احمد آقایی در رده ی پسته های با کیفیت ایرانی قرار دارد و پس از پسته اکبری و کله قوچی بالاترین قیمت را در بازارهای داخلی و خارجی دارا می باشد.

بیشترین حجم از پسته احمد آقایی رفسنجان در بازارهای بین المللی به فروش می رسد.

پسته احمد آقایی شکل ظاهری کشیده و پوست استخوانی سفید و زیبایی دارد که در کنار مغز خوش طعم و خوشرنگش محبوبیت آن را دو چندان کرده است.

رایج ترین نوع پسته ایرانی کدام است؟

رایج ترین نوع پسته ایرانی کدام است؟

از پسته احمد آقایی می توان به عنوان در دسترس ترین و پر فروش ترین پسته صادراتی ایران نام برد این نوع پسته از پسته فندقی بزرگتر و کشیده ار است و از نظر طعم خوشمزه ترین نوع پسته است.

پسته احمد آقایی سطح زیر کشت بسیاری بالایی را در مناطق پسته خیز ایران به خود اختصاص داده است و روز به روز بر حجم تولید آن افزوده می شود.

دلیل فراوانی این نوع پسته کیفیت نوع پیوند آن و همچنین عملکرد زیاد و مدت زمان اندکی است که برای کشت صرف شده و به طور کلی عملکرد زیاد درخت پسته احمد آقایی است.

بهترین و مرغوبترین پسته احمد آقایی در منطقه نوق رفسنجان کشت می شود. در بین انواع پسته صادراتی ایران پسته احمد آقایی از قیمت متعادل تری برخوردار است بنا براین اولین و بهترین انتخاب برای خریداران پسته، پسته احمد آقایی رفسنجان است.

 پسته احمد آقایی ارزان قیمت

پسته احمد آقایی ارزان قیمت

قیمت ارزان پسته به دلایل مختلفی می تواند باشد به عنوان مثال قیمت پسته دهان بسته نسبت به انواع دیگر پسته به طور قابل توجهی ارزانتر است و با پسته هایی که از انواع شناخته شده تجاری نیستند نسبت به پسته های تجاری شناخته شده از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

اما در پسته های معروف و تجاری نیز می توان محصولی با قیمت مناسب پیدا کرد مثلا پسته هایی با سایز کوچک و پسته هایی که با روش های مصنوعی خندان شده اند قیمت ارزان تری دارند.

این شرایط برای پسته احمد آقایی نیز صدق می کند به عنوان ارزان ترین پسته احمد آقایی می توان از سایزهای ریز و نوع آب خندان این پسته نام برد.

مجموعه تولیدی شادیز یکی از بزرگترین توزیع کنندگان پسته صادراتی ایران و فرآورده های آن است. پسته شادیز از بهترین پسته ها در بازار ایران و همچنین در بازارهای بین المللی به شمار می آید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مشاوران فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

 

پستهپسته احمد آقایی

بازرگانی پسته شادیزپسته آب خندانپسته آب خندان احمد آقاییپسته احمد آقاییپسته احمد آقایی آب خندانپسته احمد آقایی ارزانپسته احمد آقایی خندانپسته احمد آقایی رفسنجانپسته احمد آقایی شادیزپسته ارزانپسته ارزان قیمتپسته خندانپسته شادیزپسته صادراتیشرکت پسته شادیزصادرات پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقاییقیمت پستهقیمت پسته آب خندانقیمت پسته خندانقیمت فروش پسته احمد آقایینرخ فروش پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *