خرید بهترین پسته ” پسته فندقی ” _ پسته شادیز

خرید بهترین پسته " پسته فندقی " 

خرید بهترین پسته ” پسته فندقی ” _ مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته ایرانی را به صورت خام و بو داده برای صادرات به کشورهای مختلف با تناژ بالا تهیه می کند.

خرید بهترین پسته ” پسته فندقی ” 

پسته فندقی پسته معروف در استان کرمان است ، زیرا ۵۵ تا ۶۰ درصد از باغات پسته این استان را تشکیل می دهد. پسته فندقی نسبت به سایر ارقام پسته دارای اندازه متوسط ​​و کوچک ​​تری است. این پسته به دلیل ظاهر کوچک و فندق مانند آن به پسته فندقی معروف است.

پسته ، که بسیاری از ما آن را می شناسیم و مورد ستایش او قرار می گیریم ، میوه لذت بخش درخت پسته است. پسته از هزاران سال پیش در مرکز شرقی ، جایی که  پسته ها رشد می کنند ، رایج بود. امروزه ، آنها در سراسر جهان گسترش یافته اند و از آن در انواع مختلفی از غذاها و دسرها  ، از دوره های غذایی گرفته تا غذاهایی مانند ماست استفاده می کنند.

پسته منبعی باورنکردنی از چربی های جامد ، فیبر ، پروتئین ، تقویت کننده های سلولی و مکمل های مختلف از جمله ماده مغذی B6 و پتاسیم است.

پسته فندقی از نظر ظاهری کوچکتر از انواع مختلف پسته است. از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است و بیشترین حجم تولید را برای صادرات دارد. پسته گرد از نظر پروتئین و فواید غذایی فوق العاده است.

پسته فندقی ابتدا در استان کرمان و شهرهای سیرجان و رفسنجان کشت می شد. با این حال ، این رقم به همین ترتیب در برخی از مناطق غیرقابل دسترسی کشور یافت می شود. ویژگی بارز پسته کرمان عمدتا مربوط به موقعیت جغرافیایی این استان و فاصله و ارتفاع از سطح دریا است که باعث شده پسته کرمان طعم متفاوتی از انواع دیگر پسته و شهرت جهانی داشته باشد.

این نوع پسته از لحاظ قیمت مناسب ترین نوع پسته است. هزینه آن کمتر از انواع مختلف است که نتیجه آن حجم بالای تولید و صادرات آن است. به این ترتیب پسته گرد فندقی قسمت قابل توجهی از تجارت پسته از ایران را تشکیل می دهد.

پوسته گرد پسته معمولاً کرم روشن است.پسته فندقی همچنین مغز سبزرنگ، طعم لذیذ و چربی بسیار فراوانی دارد.

پسته فندقی ارزان ترین نوع پسته است. همچنین شکل ظاهری زیبا، حجم تولید و تقاضای بالایی دارد. به همین دلیل ، پسته فندقی بیشترین میزان صادرات پسته از ایران را به خود اختصاص داده است.

پوست استخوانی پسته فندقی معمولاً کرم روشن است. طعم عالی و مقرون به صرفه بودن از دلایل معروفیت پسته فندقی است. مغز ، شکل کروی و گرد خوشمزه پسته فندقی آن را برای تزیین انواع شیرینی های پسته مناسب کرده است. اقتصادی بودن پسته فندقی را می توان به ریز بودن  آن نسبت داد. اندازه کوچک پسته فندقی باعث ایجاد ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ دانه پسته در هر کیلوگرم شده و آن را برای مصارف خانگی و مهمانی های شما مناسب می کند.

خواص خوردن پسته برای سلامتی

از مزایای پزشکی پسته می توان به سلامت قلب ، کنترل وزن ، افزایش ایمنی در برابر دیابت و فشار خون بالا و بهبود هضم غذا اشاره کرد.

پسته حاوی مواد مغذی است: پسته حاوی فیبر غذایی است و منبع خوبی برای ویتامین B6 است. ویتامین B6 در تنظیم قند خون و تشکیل هموگلوبین نقش مهمی دارد. اگرچه تعداد کمی پسته حاوی ۱۲ گرم چربی است ، اما ۹۰٪ این چربی ها چربی های سالم هستند.

پسته از نظر تقویت سلولی از ثروت فوق العاده ای برخوردار است: پسته حاوی عوامل پیشگیری از سرطان در برابر خواص رشد بدخیم و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی است. علاوه بر این ، پسته همچنین حاوی لوتئین و زاگزانتین ، دو کاروتنوئید است که به حفظ سلامت چشم و ایمنی کلی کمک می کند.

پسته می تواند به فرم بدن شما کمک کند: پسته از نظر فیبر و پروتئین ، از بهترین گزش ها است. این آجیل ها می توانند برای مدتی به شما کمک کنند تا انرژی داشته باشید ، که نشان می دهد در بیشتر موارد مجبور نیستید افراط کنید.

پسته سرشار از فیبر است: معاینه نشان می دهد که خوردن پسته روز به روز باعث بهبود وضعیت روده می شود ، زیرا به انتقال مکمل ها از طریق روده و انسداد آن کمک می کند. علاوه بر این ، محتوای بالای فیبر آنها به این معنی است که ممکن است به کاهش خطر سرطان روده بزرگ کمک کند.

پسته برای دوستداران گیاهان و گیاهخواران باورنکردنی است: پسته با پروتئین حدود ۲۱٪ از وزن کل هر دانه ، پسته حدود ۶٪ پروتئین مورد نیاز روزانه فرد را تأمین می کند. برای رژیم های غذایی گیاهی ، پسته پروتئین مورد نیاز را تامین می کند.

پسته باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید: پسته حاوی تیامین است که به عنوان ویتامین ضد استرس نیز شناخته می شود. این بدان معناست که مصرف چندین پسته به شما کمک می کند تا در مقابل شرایط استرس زا احساس خوبی داشته باشید.

خواص مصرف پسته فندقی در دوران بارداری

خواص مصرف پسته فندقی در دوران بارداری

پسته به دلیل داروهای مکمل ، برای خانم های باردار بسیار ارزشمند است و به رشد جنین کمک می کند.

پسته حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده است که می توانند سطح کلسترول خوب خون را افزایش دهند و کلسترول بد را کاهش دهند. این می تواند به حفظ سطح چربی در دوران بارداری کمک کند.

پسته یک منبع غنی از تقویت کننده های سلولی است ، به عنوان مثال ، ترکیبات پلی فنولیک ، ماده مغذی E و کاروتن ، که از چارچوب ایمن بدن در دوران بارداری پشتیبانی می کنند.

مواد مغذی A و E موجود در پسته دارای خواص عامل پیشگیری از سرطان هستند که به از بین بردن مشکلات احتمالی بیماری در دوران بارداری کمک می کنند.پ

پسته فندق بهترین گزینه برای صادرات

پسته فندق بهترین گزینه برای صادرات

صادرات پسته فندقی در دو نوع انجام می شود:

  1. پسته فندقی خندان ( طبیعی)
  2. پسته فندقی آب خندان یا مکانیک خندان ( خندان مصنوعی)

اما در کشورهایی که بازارهای مبتنی بر تناژ دارند (چین ، روسیه و …) پسته فندقی خندان طبیعی با پسته فندقی مکانیکی مخلوط می شود که طبیعتاً فروش بهتری خواهد داشت.

ارزش غذایی بالای پسته 

پسته یکی از انگشت شمار آجیل هایی است که حاوی بیشتر مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت کامل انسان است. پسته فندقی یکی از مغذی ترین میوه هاست که علاوه بر طعم دلپذیر ، به سلامت و شادابی و پوست شما نیز کمک می کند.

بنابراین ، به طور کلی ، این نوع پسته برای سلامتی شما مفید است و می تواند بدن شما را سالم تر کند. این پسته را می توانید به راحتی از همه جا خریداری کنید و گران هم نیست

. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان این نوع پسته است. این نوع پسته در ایران تولید می شود و از کیفیت عالی برخوردار است. طعم این پسته نیز به طرز حیرت انگیزی خوشمزه است. شما باید آن را امتحان کنید تا متوجه شوید.

شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز طی سالهای اخیر فعالیت خود را به عنوان صادر کننده پسته فندقی در ایران تقویت کرده است و بازارهای اسپانیا ، آلمان ، فنلاند و ایتالیا و … از مهمترین خریداران کارخانه های فرآوری پسته شادیز هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با همکاران ما در بخش بازرگانی پسته شادیز تماس بگیرید.

 

پسته فندقی

بهترین پسته پسته فندقیبهترین پسته فندقیپسته ایرانیپسته شادیزپسته فندقیپسته فندقی ایرانیپسته فندقی شادیزپسته گردخرید بهترین پستهخرید پستهخرید پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *