صادرات پسته فندقی آب خندان به روسیه و قزاقستان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی آب خندان به روسیه و قزاقستان

صادرات پسته فندقی آب خندان به روسیه و قزاقستان _ بازرگانی شادیز پسته آب خندان فندقی را در حجم های بالا به روسیه و قزاقستان صادر می نماید.

صادرات پسته فندقی آب خندان به روسیه و قزاقستان

پسته آب خندان درجه یک در انواع فندقی،احمد آقایی و اکبری از جمله پسته ها یی است که توسط تجار روسیه و قزاقستان با قیمت خرید پایین از ایران صادر می شود.

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین انواع پسته صادراتی ایران در بازارهای جهانی است. این نوع پسته بیشترین حجم از تولید و صادرات را در ایران به خود اختصاص داده است. تولید پسته فندقی در همه شهرهای پسته خیز ایران انجام می شود. اما حجم عمده تولید آن مربوط به شهرستان رفسنجان و سیرجان در استان کرمان است.

این محصول از خانواده پسته های گرد است. پسته فندقی یکی از پسته های ارزان قیمت ایران است و در بازار کشورهای مختلف از طرفداران زیادی برخوردار است. به دلیل تقاضای بالای این محصول در طی سال توسط تجار کشورهای مختلف ،انواع پسته دهن بست این کالا به صورت مکانیکی خندان شده و پسته آب خندان فندقی تولید می شود.

صادرات پسته به روسیه و قزاقستان

بیشترین حجم صادرات پسته فندقی آب خندان به کشورهای روسیه و قزاقستان انجام می شود،از جایی که این کشورها جزو خریداران قیمت محور به شمار می آیند بیشتر تمایل به خرید پسته ارزان قیمت از ایران دارند. پسته فندقی آب خندان گزینه بسیار مناسبی برای فروش در این کشورها می باشد.

پسته های تولید شده در ایران تنوع بسیار بالایی دارد. به جرات می توان گفت که پسته فندقی محبوب ترین پسته در بین مصرف کنندگان و تجار است.

انواع پسته فندقی آب خندان درجه یک از پسته های دهن بست با گرم مغز بالا تولید شده که برای حفظ کیفیت آن از نظر بهداشتی و ظاهری می بایست نکات زیادی را رعایت نمود. از پسته آب خندان فندقی علاوه بر استفاده به صورت خالص به صورت میکس شده با پسته خندان طبیعی نیز استفاده می شود. این امر سبب پایین آمدن قیمت پسته خندان طبیعی شده و محصولی با کیفیت مطلوب در اختیار مشتری قرار می گیرد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه ی تولید و صادرات پسته در ایران،انواع پسته آب خندان را مطابق با نیاز خریداران تهیه و به صورت مستقیم عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

صادرات به قزاقستانصادرات پسته آب خندان به روسیه و قزاقستانصادرات پسته آب خندان به قزاقستانصادرات پسته آب خندان فندقیصادرات پسته آب خندان فندقی به روسیهصادرات پسته فندقی آب خندانصادرات پسته فندقی آب خندان به قزاقستانصادرات پسته فندقی به قزاقستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *