قیمت مغز بادام مامایی تازه صادراتی _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز بادام مامایی تازه صادراتی

قیمت مغز بادام مامایی تازه صادراتی _ بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی تازه صادراتی را بصورت عمده و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

قیمت مغز بادام مامایی تازه صادراتی

پر فروش ترین و بهترین مغز تولیدی کشور ایران مغز بادام مامایی است. قیمت مغز بادام مامایی در درجه بندی هایی که دانه شمار است از کمترین تا بیشترین تفاوت زیادی دارد.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد قیمت بالاتری دارد و هر چه سایز آن کوچکتر باشد قیمت پایین تری دارد. مغز بادام مامایی را معمولا در دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. البته بیشتر مغز بادام مامایی در دانه های درشت که تقریبا از هشتاد دانه شروع می شود و تا صد و بیست دانه می رسد،صادراتی است. بیشترین حجم مغز بادام مامایی ایران به کشورهای هندوستان و ترکیه صادر می شود.

قیمت مغز بادام مامایی در بازار

مغز بادام مامایی در بازار داخلی گران ترین مغز است. مهم ترین تفاوت مغز بادام مامایی با دیگر انواع مغز بادام در شکل ظاهری،طعم،رنگ و ارزش غذایی آن است. مغز بادام مامایی طعم شیرین،رنگ روشن و چربی بالایی دارد . به طور کلی بادام مامایی تمام ویژگی های مفید بادام های دیگر را به صورت یکجا دارا می باشد به همین دلیل نیز قیمت و کیفیت بالاتری دارد.

بیشترین فروش بازار داخلی ایران مربوط به بادام های ارزان قیمت است. بادام هایی مانند:

  • بادام سنگی
  • بادام مامایی سایز مینی
  • بادام ربیع
  • بادام پوست کاغذی

مغز بادام تازه صادراتی

مغزهای تازه و مرغوب که اغلب دانه درشت ها هستند در کشور ایران به بازار عرضه نمی گردد مگر در حجم بسیار کم. دلیل آن هم همانطور که گفتیم بالا بودن قیمت آن است. بیشترین حجم بادام مامایی به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

بادام سنگی ایرانی نیز بر حسب مواردی کیفیت آن مشخص می شود و در درجه بندی های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد. در سالهای اخیر خرید و فروش بادام با پوست در بازار های داخلی و خارجی بسیار کم شده است و تنها بادامی که به این صورت خرید،فروش و یا صادر می گردد بادام پوست کاغذی است و تنها دلیل آن راحت شکسته شدن پوست آن است.

شرکت بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی صادراتی و دیگر انواع بادام ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیریت مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

قیمت مغز بادام تازهقیمت مغز بادام تازه صادراتیقیمت مغز بادام ماماییقیمت مغز بادام مامایی تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *