خرید پسته فندقی سیرجان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته فندقی سیرجان

خرید پسته فندقی سیرجان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته فندقی تولید شده در سیرجان را بصورت عمده با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید پسته فندقی سیرجان

پسته فندقی یکی از مهم ترین پسته های صادراتی ایران است پسته فندقی هم چنین مهم ترین  رقم کشت شده در شهرستان سیرجان در استان کرمان است این شهرستان با برخورداری از آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است.

پسته فندقی از ارقام گرد و ریز پسته است و به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می گردد علاوه بر صادرات، پسته فندقی فروش داخلی بالایی  دارد پسته فندقی طعم بسیار خوب و ظاهری زیبا دارد علاوه بر این پسته فندقی از ارزان ترین پسته های ایرانی است و به دلیل ریز بودن تعداد پسته بیشتری در یک کیلوگرم قرار می گیرد .

پسته فندقی برای نخستین بار توسط شخصی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل پسته فندقی با نام پسته اوحدی نیز معروف است.

انس پسته فندقی بالا است که نشان دهنده ریز بودن آن است پسته فندقی بیشترین میزان تولید پسته در ایران را به خود اختصاص داده است خرید پسته فندقی خام سیرجان به عنوان مهمترین و مرغوبترین نوع پسته صادراتی از رونق بالایی برخوردار است پسته های تولید شده در سیرجان طعم بسیار بی نظیر و مغز سبز و خوشرنگی دارند میزان خرید و فروش پسته در سیرجان به دلیل تولید بالا رونق بالایی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین پسته فندقی سیرجان را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می نماید سفارشات پسته فندقی جهت صادرات نیز در این مجموعه پذیرفته می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته فندقی

پسته فندقی سیرجانخرید پسته فندقی سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *