فروش مغز گردو مراغه و تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش مغز گردو مراغه و تویسرکان

walnuts on wooden surface


فروش مغز گردو مراغه و تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز گردوی درجه یک و مرغوب ایراتی را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش مغز گردو مراغه و تویسرکان

کشور ایران پس از چین بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده گردو در جهان است. گردو در کشورهای مختلف دنیا از جمله چین،ژاپن،آمریکا و .. امکان رشد دارد و تولید می گردد اما گردوهای تولید شده در ایران به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی مناسب از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار با کیفیت می باشند و هیچ گردویی قابلیت رقابت با گردوهای ایرانی را ندارد.

گردو در مناطق مختلفی از ایران مانند استان همدان،فارس،آذربایجان غربی،خراسان،کرمان،آذربایجان شرقی و ..تولید می گردد. معروف ترین و با کیفیت ترین گردوهای ایرانی عبارتند از گردوی تویسرکان و گردوی مراغه که شهرت جهانی دارند.

انواع گردوی تولید شده در تویسرکان و مراغه به شکل مغز شده و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد. مغز گردو از جمله خشکبارهای بسیار پر کاربرد و مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

از مشخصات مغز گردوی خوب طعم خوب؛چربی مناسب و رنگ روشن آن است که گردوی تویسرکان و مراغه همه این خصوصیات را در حد عالی دارا می باشند.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان چربی مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده خشکبار ایرانی انواع گردوو مغز گردوی مراغه و تویسرکان را به صورت عمده و مستقیم برای خریداران تامین می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش مغز گردوفروش مغز گردو تویسرکانفروش مغز گردو مراغهفروش مغز گردو مراغه و تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *