خرید بادام مامایی تازه شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی تازه شهرکرد

خرید بادام مامایی تازه شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی شهرکرد را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید بادام مامایی تازه شهرکرد

بادام مامایی شهرکرد یکی از بهترین،با کیفیت ترین و خوش طعم ترین بادام های تولید شده در کشور است . این نوع بادام تنها در استان چهار محال بختیاری و در نواحی حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار مستحکم و ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دو قلویی بالایی دارد.

شهرکرد قطب اصلی تولید و فرش بادام مامایی در ایران است . آب و هوا و اقلیم خوب شهرکرد محیط مناسبی جهت کشت و پرورش انواع بادام است.

ویژگی های و خصوصیات بادام مامایی:

طعم شیرین و لذیذ

چربی بالا

درصد دو قلویی بالا

رنگ روشن مغز

ذرصد دوقلویی بالا

مناسب جهت صادرات

خواص مغذی فراوان

عرضه و تقاضای بالا

بادام مامایی از انواع تجاری بادام درختی در ایران است و حدود ۹۰ درصد آن به کشورهای مختلف صادر می گردد. صادرات بادام مامایی به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،امارات،روسیه و.. انجام می شود. بادام مامایی مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی قیمت بسیار بالایی دارد.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است.

قیمت بادام مامایی با پوست با توجه به درشتی و ریزی،درصد و کیفیت مغز و هم چنین حجم خرید آن محاسبه می شود. خرید عمده بادام مامایی بسیار به صرفه تر از خرید آن به صورت جزئی است.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام مامایی تازه و مرغوب شهرکرد را بدون واسطه و با قیمت های منصفانه به خریداران ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ارتباط برقرار نمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی تازه شهرکردخرید بادام تازه شهرکردخرید بادام مامایی تازهخرید بادام مامایی تازه شهرکردخرید بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *