خرید عمده بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

خرید عمده بادام مامایی شهرکرد

خرید عمده بادام مامایی شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام مامایی تولید شده در شهرکرد را با بهترین کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند.

خرید عمده بادام مامایی شهرکرد

بادام مامایی شهرکرد یکی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار سختی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا می باشد. بادام مامایی طعم شیرین و لذیذی دارد و درصد تلخی آن صفر است.

مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب است هم چنین مواد مغذی بسیار فراوانی دارد. از مغز بادام مامایی در مصارف مختلف خوراکی و آجیل ها استفاده می شود. علاوه بر مصارف خوراکی از بادام مامایی در صنایع روعن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان و بن تولید می گردد. آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز شهرکرد محیط مساعدی جهت کشت و پرورش انواع بادام از جمله بادام مامایی است.

بادام مامایی از تجاری ترین انواع بادام درختی ایران است. این بادام صادرات پر رونقی به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،امارات،روسیه و .. دارد. کشور هند بزرگ ترین و اصلی ترین خریدار بادام مامایی در کشور شناخته می شود. بادام مامایی بر خلاف صادرات پر رونق، مصرف داخلی بسیار کمی دارد.دلیل آن این است که این محصول هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده بادام مامایی در کشور به شمار می آید.

شرکت شادیز با عرضه مستقیم و بدون واسطه،مرغوب ترین انواع بادام مامایی را با بهترین قیمت به خریداران و تجار محترم عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید بادام مامایی شهرکردخرید عمده بادام ماماییخرید عمده بادام مامایی شهرکردعمده بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *