فروش گردو صادراتی درجه یک تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو صادراتی درجه یک تویسرکان

فروش گردو صادراتی درجه یک تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز گردوی مرغوب تویسرکان را به صورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش گردو صادراتی درجه یک تویسرکان

کشور ایران سومین کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا به شمار می آید و مقام پنجم صادرات گردو را به خود اختصاص داده است. گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران شناخته می شود و به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس،کشورهای اروپایی و .. صادر می گردد.

گردوی تویسرکان محصول شهرستان تویسرکان در استان همدان است. تویسرکان با برخورداری از آب و هوای ویژه کوهستانی و دره ای محیطی مناسب جهت تولید و کشت گردو است. گردوهای تولید شده در این منطقه از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. مهم ترین مشخصه ی گردوی تویسرکان که سبب وجه تمایز آن با سایر محصولات شده است عبارتند از:

مغز درشت و سفید

طعم بسیار لذیذ

چربی فراوان

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

گردوی تویسرکان بهترین گردوی تولید شده در ایران چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی می باشد. شهرستان تویسرکان به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلفی در بازار خرید و فروش می شود. البته نوع درجه یک آن متقاضیان بسیاری دارد و اغلب برای صادرات استفاده می شود.

گردو میوه ای مغذی و بسیار محبوب است که کاربرد بسیار فراوانی دارد. از گردو در مصارف مختلف خوراکی مانند آجیل ها و تهیه دسرها و هم چنین در صنایع روغن گیری،دارویی،بهداشتی و .. استفاده می شود.

فروش گردوی درجه یک تویسرکان توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو درجه یک تویسرکانفروش گردو صادراتی درجه یکفروش گردو صادراتی درجه یک تویسرکانگردو صادراتی درجه یکگردو صادراتی درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *