فروش عمده گردو درجه یک تویسرکان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده گردو درجه یک تویسرکان

فروش عمده گردو درجه یک تویسرکان _ بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک تویسرکان را به صورت عمده در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش عمده گردو درجه یک تویسرکان

گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی است. تویسرکان از شهرهای گردو خیز در استان همان است.شهرستان تویسرکان با برخورداری از باغ های وسیع گردو و تولید این محصول با کیفیتی در مقیاس جهانی، به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

گردوی تویسرکان از نظر طعم ،مزه،روغن دهی و رنگ سفید مغز بسیار مرغوب می باشد و همواره متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی دارد. انواع مختلف گردوی پوست کاغذی و گردوی سنگی به صورت عمده در این شهرستان تولید می گردد. منطقه تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی محیطی مناسب جهت پرورش گردو در کشور است.

ویژگی های گردوی تویسرکان عبارتند از:

پوست بسیار نازک

مغز پر و سفید

چربی فراوان

طعم و مزه بسیار عالی

مناسب جهت صادرات

عرضه و تقاضای بالا

بسیاری از مردم کیفیت بالای گردوی تویسرکان را صرفا مغز سفید و پر بودن مغز آن می دانند. اما دلیل اصلی کیفیت بالای گردوی تویسرکان طعم و مزه لذیذ و هم چنین درصد بالای چربی غیر اشباع آن است.

گردو میوه ای درختی و ارزشمند است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر فراوانی امگا۳ است که به تقویت حافظه و سلامت مغز کمک می کند.

فروش عمده گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و حتی جهان از رونق بالایی در بازار برخوردار است.

مشتریان عزیز می توانند عمده گردوی درجه یک تویسرکان را از طریق این مجموعه به صورت مستقیم خریداری نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shasdizva.ir

گردو

عمده گردو درجه یک تویسرکانفروش عمده گردو تویسرکانفروش عمده گردو درجه یک تویسرکانفروش گردو درجه یک تویسرکانگردو درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *