فروش گردو تویسرکان عمده _ بازرگانی شادیز

فروش گردو تویسرکان عمده

فروش گردو تویسرکان عمده _ بازرگانی شادیز انواع گردوی درجه یک و تازه تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش گردو تویسرکان عمده

گردو یکی از پر خاصیت ترین انواع مواد غذایی و خشکبار به شمار می آید و طرفداران بسیاری در بین اقشار مختلف مردم دارد. گردو از دانه های پر چرب است که از روغن آن در مصارف مختلف خوراکی و موضعی استفاده می شود.

گردو در مناطق و شهرهای مختلف کشور هم چون شهر تویسرکان در استان همدان با بهترین درجه کیفی تولید می گردد. شهرستان تویسرکان به دلیل دارا بودن شرایط آب و هوایی مساعد، محیط مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. گردوی تولید شده در تویسرکان بهترین و مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران به شمار می آید.

از مهم ترین مشخصه های گردوی تویسرکان که سبب وجه تمایز آن با دیگر محصولات شده است  عبارتند از:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز درشت و سفید

چربی فراوان

طعم بسیار عالی

و خواص مغذی فراوان

عرضه گردوی تویسرکان به صورت مستقیم توسط باغداران تولید کننده در این منطقه انجام می شود. گردوی تولید شده در تویسرکان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی مانند امارات،ترکیه،عراق و .. نیز صادر می گردد.

شهرستان تویسرکان به دلیل دارا بودن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد. خرید و فروش گردوی تویسرکان به عنوان بهترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در کشور همواره از رونق بالایی برخوردار است.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب تویسرکان را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب تر به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو تویسرکانفروش گردو تویسرکانفروش گردو تویسرکان عمدهگردو تویسرکان عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *