فروش گردو تویسرکان و صادرات آن بصورت عمده _ بازرگانی شادیز

فروش گردو تویسرکان و صادرات آن بصورت عمده

فروش گردو تویسرکان و صادرات آن بصورت عمده _ بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین مراکز فروش و صادرات گردوی تویسرکان در ایران به شمار می رود.

فروش گردو تویسرکان و صادرات آن بصورت عمده

شهر تویسرکان در استان همدان،اصلی ترین قطب تولید گردو در ایران است. گردوی تویسرکان مرغوب ترین و خوش طعم ترین گردوی تولید شده در کشور ایران است. به همین دلیل میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

فروش گردوی تویسرکان و صادرات آن به کشورهای مختلف از فعالیت های مهم شرکت بازرگانی شادیز می باشد. مجموعه شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول ،مرغوبترین گردوی تویسرکان را به صورت عمده به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

یکی از مهم ترین ویژگی های گردوهای صادراتی، کیفیت بالای آن ها است. گردوی تویسرکان به سبب داشتن پوست نازک،مغز پر و سفید هم چنین چربی فراوان از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و گزینه مناسبی برای صادرات می باشد.

صادرات گردوی تویسرکان به کشورهایی نظیر امارات،عراق،عمان،قطر،عربستان،روسیه،ترکیه،چین،آلمان و.. انجام می شود. شهرستان تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای محیط مناسبی جهت کشت و پرورش گردو در ایران است. این منطقه به دلیل داشتن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

گردوی تویسرکان به شکل زیر به بازار عرضه می گردد:

گردوی تازه با پوست سبز

گردو با پوست خشک

مغز گردو

گردو میوه ای مغذی و لذیذ  است و از مغزهای با ارزش در صنایع غذایی،دارویی،بهداشتی و در صنایع روغن گیری به شمار می رود.مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،اسیدهای چرب و امگا۳ است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

جهت خرید انواع گردوی تویسرکان با بهترین کیفیت و قیمت،می توانید با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو تویسرکانفروش گردو تویسرکان و صادرات آنفروش گردو تویسرکان و صادرات آن بصورت عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *