فروش عمده گردو با پوست سبز تویسرکان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده گردو با پوست سبز

فروش عمده گردو با پوست سبز تویسرکان _ بازرگانی شادیز گردوی مرغوب و تازه تویسرکان را با پوست سبز و به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش عمده گردو با پوست سبز تویسرکان

گردو از خشکبارهای لذیذ و پر خاصیت است و از مواد مغذی و املاح معدنی فراوانی برخوردار است. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

گردوی تویسرکان مرغوب ترین نوع گردوی تولید شده در ایران است. این محصول در شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان تولید می گردد. شهرستان تویسرکان به سبب برخورداری از آب و هوای کوهستانی و اقلیم خوب محیط مناسبی جهت کشت و تولید گردو است.

گردوی تویسرکان در انواع پوست سنگین،سبک و پوست کاغذی تولید می گردد و به شکل های مختلفی به بازار عرضه می شود که عبارتند از:

گردو با پوست سبز

گردو با پوست خشک قهوه ای

مغز گردو

گردوهایی که با پوست سبز به فروش می رسند کاربرد های دیگری نیز دارند. پوست سبز این گردوها برای رنگ مو استفاده می شود. فروش گردو با پوست سبز در تویسرکان بسیار رایج است. بسیاری از مشتریان گردو را پوست خریداری کرده و خود به خشک کردن آن می پردازند.گردوی تویسرکان به دو صورت عمده و بسته بندی شده به بازار عرضه می گردد.

بهترین روش جهت خرید عمده گردوی سبز،خرید مستقیم از تولید کنندگان و باغداران است. این گردوها کیفیت بسیار عالی و طعم شگفت انگیزی دارند.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده در سراسر کشور به فروش می رساند. مشتریان گرامی می توانند عمده گردوی سبز تویسرکان را با مناسب ترین قیمت و کیفیت از این مرکز تهیه نمایند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

فروش عمده گردو با پوست سبزفروش عمده گردو با پوست سبز تویسرکانفروش گردو با پوست سبزفروش گردو با پوست سبز تویسرکانگردو با پوست سبزگردو با پوست سبز تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *