خرید عمده پسته صادراتی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید عمده پسته صادراتی کرمان

خرید عمده پسته صادراتی کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته صادراتی کرمان را به صورت دست اول و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند.

خرید عمده پسته صادراتی کرمان

پسته یکی از محصولات استراتژیک تولید شده در ایران می باشد. پسته های ایرانی تنوع بسیار بالا و طعم بسیار عالی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و بین المللی شده است.

پسته در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان به صورت عمده تولید می گردد. استان کرمان بزرگ ترین قطب تولید پسته در ایران است و به مهد پسته ایران شهرت دارد. در بازارهای جهانی نام پسته و کرمان به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران در کنار یکدیگر قرار می گیرد.

سابقه کشت پسته در استان کرمان قدمتی چند هزار ساله دارد به صورتی که پسته ایرانی برای اولین بار در استان کرمان کشت شده است. استان کرمان با توجه به همسایگی با کویر لوت آب و هوایی گرم و خشک دارد و همین موضوع سبب شده که  اختلاف دما در زمستان و تابستان در این استان بالا باشد.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در آب و هوای گرم و خشک رشد خوبی دارد از همین رو استان کرمان محیط مناسبی جهت کشت انواع پسته می باشد.

انواع پسته صادراتی کرمان

انواع پسته تولید شده در کرمان عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

ارقام نام برده از بهترین نوع پسته های صادراتی در دنیا به شمار می روند.

شهرستان های رفسنجان،سیرجان،رابر،شهر بابک،زرند و.. از قطب های مهم تولید پسته در استان کرمان  می باشند. انواع پسته با درجه کیفی بسیار بالا در این مناطق تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته های تولید شده در کرمان توسط تجار ایرانی، به صورت خام یا با فرآوری های مختلف به کشورهای اروپایی،آسیایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

مشتریان عزیز می توانند خرید عمده پسته کرمان را با حذف تمامی واسطه ها به صورت مستقیم از کشاورز و با بهترین قیمت در این مجموعه انجام دهند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

پسته صادراتی کرمانخرید پسته صادراتی کرمانخرید عمده پسته صادراتیخرید عمده پسته صادراتی کرمانخرید عمده پسته کرمانعمده پسته صادراتی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *