صادرات پسته ایران به گرجستان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایران به گرجستان 

صادرات پسته ایران به گرجستان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را به صورت عمده در کشور گرجستان به فروش می رساند.

صادرات پسته ایران به گرجستان

صادرات پسته به گرجستان به صورت عمده و به دو حالت فله و بسته بندی شده انجام می شود. صادرات پسته ایران به گرجستان از پتانسیل بالایی برخوردار است. شهر تفلیس به عنوان پایتخت و مرکز تجاری کشور گرجستان از روابط تجاری بسیار خوبی با کشور ایران برخوردار است. پسته های با کیفیت ایرانی از عمده محصولات صادراتی ایران به کشور گرجستان می باشد.

کشور گرجستان به عنوان یکی از کشورهای خریدار پسته ایرانی جزو کشورهای قیمت محور به شمار می آید. کشورهای قیمت محور به کشورهایی می گویند که اولویت آن ها در خرید پسته قیمت پایین تر و ارزان تر آن است.

انواع پسته های ایرانی با توجه به کیفیت،کاربرد و نیاز مشتری به این کشور صادر می گردد. اما اکثر تجار این کشور به دنبال خرید پسته با قیمت ارزان تر هستند.

مهم ترین ارقام پسته صادراتی به کشور گرجستان دو رقم احمد آقایی و فندقی انس بالا (ریز) می باشد. این دو نوع پسته به دلیل سایز کوچک تر قیمت ارزان تری دارد و تجار گرجستانی تمایل بیشتری به خرید آن ها دارند.

قیمت پسته صادراتی با توجه به نوع پسته،درجه کیفی،انس،محل خرید،ارگانیک بودن یا نبودن،درصد توچین و.. محاسبه می شود. لذا باید متناسب با درخواست مشتری بهترین انواع پسته با قیمت مناسب برای خریداران تامین شود.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،بهترین انواع پسته ایرانی را متناسب با نیاز مشتری به کشور گرجستان صادر می نماید.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تجار و مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته ایران به گرجستانصادرات پسته به گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *