خرید بادام مامایی ارزان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بادام مامایی ارزان

خرید بادام مامایی ارزان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی را به صورت مستقیم از باغدار و با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید.

خرید بادام مامایی ارزان

خرید بادام مامایی ارزان از طریق مراکز اصلی فروش این محصول انجام می شود. شرکت بازرگانی شادیز از جمله مراکز فروش بادام مامایی در کشور است که با عرضه مستقیم و بدون واسطه بهترین بادام مامایی را با پایین ترین قیمت به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید عمده،بدون واسطه و ارزان بادام مامایی می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین و بهترین بادام های تولید شده در ایران است. بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان بن و سامان به صورت عمده تولید می گردد.این بادام از نظر ظاهری شبیه به بادام سنگی است و پوست سختی دارد. مصرف این بادام در هند بسیار رایج است. بادام مامایی در هند با نام بادام مامرا شناخته می شود.

ظاهر بادام مامایی کشیده و دراز است و فرورفتگی های زیادی دارد. مغز این بادام طعم شیرین،چربی فراوان و رنگ روشنی دارد. طعم منحصر به فرد و کیفیت بالای این بادام سبب افزایش تقاضای آن خصوصا در کشورهای خارجی شده است.

کشور هند اصلی ترین خریدار بادام مامایی است. البته بادام مامایی به سایر کشورهای خارجی مانند ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و کشورهای اروپایی نیز صادر می گردد.

بادام مامایی علاوه بر کیفیت عالی،ارزش تغذیه ای و درمانی بالایی دارد. از خواص بی نظیر این بادام می توانیم به تقویت حافظه و درمان بیماری های مفاصل اشاره نماییم.از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز از عرضه کنندگان برتر بادام مامایی در کشور به شمار می آید. خریداران محترم می توانند بهترین انواع بادام و مغز بادام مامایی را از این مجموعه به صورت مستقیم از باغدار خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانواگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید ارزان بادام ماماییخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *