فروش عمده پسته بادامی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده پسته بادامی صادراتی

فروش عمده پسته بادامی صادراتی _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته بادامی مرغوب ایرنی را جهت صادرات، به صورت عمده و تناژی به فروش می رساند.

فروش عمده پسته بادامی صادراتی

فروش عمده پسته بادامی به عنوان یک پسته صادراتی مورد توجه خریداران و مراکز زیادی می باشد. پسته بادامی در مناطق مختلفی از ایران از جمله فیض آباد خراسان،زرند کرمان و اردکان یزد به صورت عمده تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید آن متعلق به استان خراسان است.

میوه این پسته بادامی شکل،ریز و خنجر مانند است که رنگی کدر دارد. مغز پسته بادامی طعم بسیار عالی و لذیذی دارد. پسته بادامی از نظر رنگ پوست،درصد خندانی و.. انواع مختلفی دارد. پسته های بادامی تولید شده در مناطق مختلف ایران با یکدیگر متفاوت هستند  به طور مثال پسته بادامی فیض آباد پوست روشن و سفیدی دارد اما پسته بادامی یزد پوست تیره تری دارد.

پسته بادامی نسبت به پسته های اکبری،کله قوچی و احمد آقایی قیمت مناسب تری دارد. این پسته گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال خرید پسته کوچکتر با قیمت پایین هستند.از این رو از آن جهت صادرات به کشورهای قیمت محور استفاده می شود.

صادرات پسته بادامی به کشورهایی نظیر چین،روسیه،افغانستان و .. انجام می شود. پسته بادامی به روش بسته بندی شده و فله ای به این کشورها صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان پسته بادامی در نقاط مختلف کشور،مرغوب ترین پسته بادامی را با قیمت مناسب به خریداران محترم عرضه می نماید. با توجه به نیاز مشتریان این محصول به صورت فله یا بسته بندی شده ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته بادامی

پسته بادامی صادراتیعمده پسته بادامی صادراتیفروش پسته بادامی صادراتیفروش عمده پسته بادامی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *