خرید پسته احمد آقایی عمده _ بازرگانی شادیز

خرید پسته احمد آقایی عمده

خرید پسته احمد آقایی عمده _ بازرگانی شادیز پسته مرغوب و ممتاز احمد آقایی را به صورت عمده به تمام خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خرید پسته احمد آقایی عمده

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش پسته احمد آقایی در کشور است. این مجموعه انواع پسته درجه یک از جمله پسته احمد آقایی  را در هر حجمی برای مشتریان تامین می نماید. محصولات این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

پسته احمد آقایی یکی از انواع پسته های مرغوب ایرانی است که حجم بالایی از فروش داخلی و صادرات را به خود اختصاص داده است. این پسته به دلیل ظاهر زیبا،طعم خوب و قیمت مناسب، از تقاضای بالایی در بین خریداران و تجار برخوردار می باشد.

پسته احمد آقایی از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری کشیده دارد. این پسته با نام تجاری long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. پسته احمد آقایی پوست سفید و مغز قرمز رنگی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است. علاوه بر ظاهر زیبا و کشیده،پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است که به آن لقب سلطان مزه را داده اند. از مغز پسته احمد آقایی نیز به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

از دیگر مزیت های پسته احمد آقایی قیمت مناسب و متعادل آن است که سبب افزایش تقاضای آن شده است. از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و.. در انواع آجیل ها و هم چنین برای صادرات به کشورهای قیمت محور استفاده می شود.

مهم ترین کشورهای خریدار پسته احمد آقایی عبارتند از:

هند

ترکیه

هلند

اسپانیا

و..

این نوع پسته در مناطق مختلف ایران از جمله شهرستان رفسنجان و سیرجان در استان کرمان،شهر دامغان در استان سمنان،شهرستان اردکان در یزذ و فیض آباد خراسان تولید می گردد.

مشتریان محترم می توانند این محصول را به صورت عمده و بی واسطه با مناسب ترین قیمت از مجموعه شادیز خریداری نمایند.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی عمدهخرید پسته احمد آقاییخرید پسته احمد آقایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *