بازار فروش گردو تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز

بازار فروش گردو تویسرکان

بازار فروش گردو تویسرکان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

بازار فروش گردو تویسرکان

کشور ایران پس از کشورهای آمریکا و چین ،بزرگ ترین تولید کننده گردوی مرغوب در دنیا است. گردوهای ایرانی به دلیل طعم و مزه بسیار عالی و چربی فراوان جزو مهم ترین گردوهای تولید شده در دنیا می باشند. گردوی تویسرکان مرغوب ترین نوع گردوی تولید شده در ایران است که در شهر تویسرکان تولید می گردد.شهرستان تویسرکان در جنوب کوه الوند و در استان همدان قرار دارد.

آب و هوای ویژه کوهستانی و دره ای این شهرستان مناسب ترین مکان جهت کشت و پرورش گردو است. انواع مختلف گردو شامل گردو پوست سنگی،سبک و گردو پوست کاغذی به صورت عمده و با بالاترین درجه کیفی در این شهرستان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

از مهم ترین مشخصه های گردوی تویسرکان که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است عبارتند از:

پوست کاغذی

مغز درشت و سفید

طعم و مزه بسیار عالی

روغن فراوان

مناسب جهت صادرات

شهرستان تویسرکان به دلیل دارا بودن باغ های متعدد گردو و تولید گردوی با کیفیت در مقیاس جهانی به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد. خرید و فروش گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

انواع گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف از جمله،چین،ژاپن،امارات،عمان،ترکیه،انگلستان و.. صادر می گردد. یکی از بزرگ ترین کشورهای خریدار گردوی تویسرکان کشور عمان را می توان نام برد.

مجموعه بازرگانی شادیز از شرکت های بزرگ تامین کننده گردوی تویسرکان به صورت عمده و بی واسطه در ایران می باشد. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

بازار فروش گردوبازار فروش گردو تویسرکانفروش گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *