مرکز خرید و فروش بادام مامایی _ بازرگانی شادیز

مرکز خرید و فروش بادام مامایی

مرکز خرید و فروش بادام مامایی _ بازرگانی شادیز از مراکز اصلی خرید و فروش انواع بادام و مغز بادام مامایی به صورت عمده در کشور می باشد.

مرکز خرید و فروش بادام مامایی

بادام مامایی از جمله خشکبارهای مغذی و از با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران می باشد.بادام مامایی سرشاز از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم و.. است.

مغز بادام مامایی طعم شیرین،طعم عالی و چربی فراوانی دارد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. از بادام مامایی علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام مامایی در اشکال و کیفیت های مختلف قابل خریداری و استفاده است. این محصول بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد. بادام مامایی فروش داخلی بسیار کمی دارد دلیل آن هم این است که این محصول هنوز در بین مردم به صورت کامل شناخته نشده است از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

منشا اصلی بادام مامایی استان چهار محال بختیاری است. این نوع بادام تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان بن و سامان تولید می گردد. آب و هوای خوب و خاک مساعد این مناطق سبب تولید بادام با درجه کیفی بسیار بالا در کشور شده است.

بادام مامایی درجه یک میزان تقاضای بالایی خصوصا در بین تجار دارد. در سالهای اخیر با افزایش صادرات این محصول میزان تقاضای آن نیز هم چنان در حال افزایش است.

اگر به دنبال مرکزی جهت خرید،فروش و یا صادرات بادام مامایی هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید بادام ماماییخرید و فروش بادام ماماییفروش بادام ماماییمرکز خرید بادام ماماییمرکز خرید و فروش بادام ماماییمرکز فروش بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *