خرید عمده پسته احمد آقایی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید عمده پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید عمده پسته احمد آقایی رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی رفسنجان را با تناژ بالا و بدون واسطه به فروش می رساند.

خرید عمده پسته احمد آقایی رفسنجان

پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین و زیبا ترین پسته های تولید شده در ایران است. پسته احمد آقایی طعم بسیار بی نظیری دارد به همین دلیل آن را با نام سلطان مزه می شناسند. طعم عالی و بی نظیر این پسته دلیل اصلی خرید و فروش پر رونق آن است.

پسته احمد آقایی ظاهری کشیده دارد و نسبت به پسته اکبری کوچکتر و از پسته فندقی درشت تر می باشد. پسته احمد آقایی در مناطق مختلف ایران تولید می گردد اما بیشترین حجم تولید آن متعلق به شهرستان رفسنجان و نوق در استان کرمان است. پسته احمد آقایی رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و متقاضیان بیشماری خصوصا در بین تجار دارد.

پسته احمد آقایی علاوه بر بازارهای داخلی در کشورهای مختلف خارجی نیز شهرت فراوانی دارد. پسته احمد آقایی به کشورهای مختلف اروپایی،عربی،آسیایی و .. صادر می گردد.

پوست استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ است که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. از پسته احمد آقایی در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

به طور کلی کشیده بودن،درصد خندانی بالا و مغز بسیار خوش طعم از دلایل محبوبیت پسته احمد آقایی در بازارهای جهانی است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی مرغوب رفسنجان را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به خریداران محترم عرضه می نماید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت مشاوره با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی رفسنجانخرید پسته احمد آقایی رفسنجانخرید عمده پسته احمد آقاییخرید عمده پسته احمد آقایی رفسنجانعمده پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *