فروش و صادرات پسته فندقی کرمان _ بازرگانی شادیز

فروش و صادرات پسته فندقی کرمان

فروش و صادرات پسته فندقی کرمان _ بازرگانی شادیز پسته فندقی صادراتی کرمان را به صورت دست اول به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش و صادرات پسته فندقی کرمان

پسته فندقی یکی از معروف ترین انواع پسته تولید شده در ایران است که بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی از ارقام کوچک و گرد پسته است و ظاهری زیبا و کروی مانند دارد.

بیشترین حجم از تولید پسته فندقی در کشور متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است. به جرات می توان گفت که پسته فندقی کرمان و رفسنجان مناسب ترین محصول جهت صادرات است. پسته فندقی ظاهر زیبا و گرد،طعم عالی ،مغز سبز و پر چرب هم چنین قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارد. به همین جهت است که خرید و فروش آن در بازار داخلی و صادراتی رونق بسیار بالایی دارد.

پسته فندقی انس بالا و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد به همین دلیل مخلوط کردن آن در آجیل بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی نیز پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد.

مزیت های پسته فندقی عبارتند از:

حجم بالای تولید

قیمت مناسب تر

طعم عالی

ظاهر گرد و زیبا

مغز سبز و پر چرب

مناسب جهت بسته بندی

مناسب جهت صادرات

مناسب جهت فروش داخلی

انواع پسته فندقی کرمان

پسته فندقی در انس ها و انواع مختلف در استان کرمان تولید می گردد. انواع پسته فندقی عبارتند از:

پسته فندقی دستچین یا توچین

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

مغز پسته فندقی

صادرات پسته فندقی کرمان و رفسنجان

پسته فندقی یکی از مهم ترین ارقام صادراتی پسته های تولید شده در ایران است و همواره خواهان بسیاری از نقاط مختلف دنیا دارد. بیشترین حجم از پسته فندقی کشور به کشورهایی نظیر چین،هنگ کنگ،ویتنام،روسیه،تایوان ،کشورهای اروپایی ، کشورهای عربی و .. صادر می گردد.

پسته فندقی کرمان و رفسنجان به ۸۰ درصد از کل بازارهای صادراتی ایران ،صادر می شود. نمونه های لوکس این پسته به کشورهای عربی و نمونه هایی با آفلاتوکسین مجاز به کشورهای اروپایی صادر می گردد. کشورهای آسیایی مانند چین نیز بیشتر نمونه های ارزان قیمت پسته فندقی را خریداری می کنند.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات پسته،بهترین انواع پسته فندقی را به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

صادرات پسته فندقیصادرات پسته فندقی کرمانفروش پسته فندقیفروش پسته فندقی کرمانفروش و صادرات پسته فندقیفروش و صادرات پسته فندقی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *