فروش و صادرات عمده گردو تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش و صادرات عمده گردو تویسرکان

فروش و صادرات عمده گردو تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز گردوی درجه یک تویسرکان را به صورت عمده به بازارهای داخلی و خارجی صادر می نماید.

فروش و صادرات عمده گردو تویسرکان

شهرستان تویسرکان قطب اصلی تولید گردوی صادراتی در کشور به شمار می آید. به همین دلیل هر ساله در فصل برداشت گردو که اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه است خریداران و تجار بسیاری اقدام به خرید عمده این محصول می نمایند. با توجه به این که در یک ماه اخیر زمان برداشت گردوی تازه بوده الان فرصت مناسبی برای خریداری این محصول می باشد.

خریداران محترم می توانند از طریق  این مجموعه تازه ترین و با کیفیت ترین گردوی تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند. در این روش محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می گردد.

همزمان با فروش گردو در کشور صادرات آن نیز به کشورهای مختلف آغاز شده است. گردوی تویسرکان به صورت عمده به کشورهایی نظیر عراق،روسیه،ترکیه،امارات،عمان،گرجستان،قطر،کشورهای اروپایی و .. انجام می شود.

گردوی تویسرکان مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران است. یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات صادراتی، کیفیت بالای آن ها است. گردوی تویسرکان مغز پر و روشن،طعم عالی و چربی بسیار بی نظیری دارد . گردوی تویسرکان بهترین گردوی تولید شده در کشور چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی است به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای صادرات می باشد.

گردوی تویسرکان به سه شکل در بازار عرضه می گردد که عبارتند از:

گردو تازه با پوسته سبز

گردو با پوست خشک قهوه ای

مغز گردو

قیمت فروش گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین حجم خرید آن متفاوت است.

بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه تامین و صادرات گردو در کشور می باشد. مشتریان گرامی می توانند انواع مختلف گردوی تویسرکان را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت از این مرکز خریداری نمایند.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

گردو

صادرات عمده گردو تویسرکانفروش عمده گردو تویسرکانفروش و صادرات عمده گردو تویسرکانفروش و صادرات گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *