صادرات عمده گردو تویسرکان به ترکمنستان _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات عمده گردو تویسرکان به ترکمنستان

صادرات عمده گردو تویسرکان به ترکمنستان _ شرکت بازرگانی شادیز گردوی درجه یک تویسرکان را به صورت مستقیم به کشور ترکمنستان صادر می نماید.

صادرات عمده گردو تویسرکان به ترکمنستان

کشور ایران پس از کشورهای آمریکا و چین بزرگ ترین تولید کننده گردو در دنیا است. البته گردوهای ایرانی از نظر طعم و مزه مقام نخست را در دنیا به خود اختصاص داده اند. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره خواهان بسیاری دارند.

گردو از خشکبارهای بسیار مغذی و پر کاربرد است. ارزش غذایی گردو سبب شده تا علاوه بر مصرف خوراکی مصرف اقتصادی نیز داشته باشد. در سالهای اخیر تولیدات گردو در کشور با روند رو به رشدی همراه بوده است که سبب صادرات پر رونق آن شده است.

گردوی تویسرکان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در ایران است. همانطور که می دانید محصولات با کیفیت گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای دیگر هستند. گردوی تویسرکان به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در ایران و جهان به کشورهای مختلف از جمله ترکمنستان صادر می گردد. ترکمنستان از کشورهای همسایه ایران و یکی از خریداران اصلی گردوی تویسرکان است. صادرات گردوی تویسرکان به ترکمنستان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و سود بسیار بالایی دارد.

از مهم ترین مواردی که در صادرات گردو به کشورهای خارجی باید به آن توجه کرد در وهله اول کیفیت گردو است. گردوهای صادراتی باید کیفیت مناسبی داشته باشند. گردوی تویسرکان چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی بسیار مرغوب می باشد.در وهله ی دوم باید بسته بندی استاندارد و زیبایی داشته باشند تا بتوان آن ها را در بازارهای خارجی به فروش رساند.

شرکت بازرگانی شادیز با عرضه مستقیم محصول و شناخت بازارهای خارجی متعدد،مرغوب ترین گردوی تویسرکان را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رساند.

جهت خرید،فروش،صادرات و هم چنین دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات عمده گردو به ترکمنستانصادرات عمده گردو تویسرکانصادرات عمده گردو تویسرکان به ترکمنستانصادرات گردو به ترکمنستانصادرات گردو تویسرکان به ترکمنستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *