خرید عمده مغز بادام ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید عمده مغز بادام ایرانی

خرید عمده مغز بادام ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه خرید و فروش انواع مغز بادام درختی به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

خرید عمده مغز بادام ایرانی

مغز بادام از محبوب ترین انواع خشکبار و یکی از اجزای اصلی آجیل به شمار می آید. مغز بادام سرشار از انواع ویتامین ها،چربی های مفید،پروتئین،آهن،کلسیم و سایر املاح معدنی است که برای تقویت و حفظ سلامتی بدن مفید استر

مغز بادام با یک پوست بسیار نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و شامل دو لپه بزرگ سفید رنگ و روغنی است. از مغز بادام  در مصارف مختلف خوراکی مانند آجیل ها و هم چنین در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای روغن گیری استفاده می شود.

بادام های درختی تولید شده در ایران تنوع بالایی دارد و بالطبع مغز بادام نیز انواع مختلفی دارد. انواع مغز بادام ایرانی عبارتند از:

مغز بادام سنگی

مغز بادام مامایی

مغز بادام ربیع

مغز بادام شاهرودی

مغز بادام پوست کاغذی

مغز بادام تلخ

البته رقم پوست کاغذی به دلیل دارا بودن پوست نازک به راحتی شکسته می شود به همین دلیل خرید و فروش آن بیشتر با پوست انجام می شود. انواع بادام ایرانی از نظر طعم به دو گروه بادام تلخ و بادام شیرین تقسیم می شوند. بادام تلخ مصرف خوراکی ندارد و بیشتر از آن در صنایع روغن گیری و دارویی استفاده می شود.

هر یک از انواع مغز بادام از نظر سایز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند. قیمت مغز بادام با توجه به نوع،سایز،رنگ،کیفیت و هم چنین حجم خرید آن متفاوت است. هر چه حجم خرید محصول بالاتر باشد قیمت پایین تری دارد.خرید مغز بادام به صورت عمده بسیار به صرفه تر از خرید آن به صورت جزئی است.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت به خریداران گرامی در سراسر کشور ارائه می دهد.

به دلیل حجم بالای متقاضیان، شرکت شادیز مبادرت به خریداری این محصول از سایر تامین کنندگان نیز می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

خرید عمده مغز بادامخرید عمده مغز بادام ایرانیخرید مغز بادام ایرانیمغز بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *