گردوی تازه تویسرکان _ مجموعه خشکبار شادیز

گردوی تازه تویسرکان

گردوی تازه تویسرکان _ مجموعه خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و تازه تویسرکان را بصورت عمده به فروش می رساند گردوی تویسرکان مرغوبترین گردوی ایرانی است.

گردوی تازه تویسرکان

گردوی تویسرکان از مرغوبترین و پر متقاضی ترین انواع گردوی ایرانی است شهرستان تویسرکان یکی از قطب های مهم تولید و فروش گردو در استان همدان است گردوی تولیدی تویسرکان مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است تویسرکان با دارا بودن شرایط آب و هوایی خوب گردوهایی با کیفیت بسیار بالا در ایران تولید می نماید که از نظر کمی و کیفی بسیار مر غوب می باشند.

انواع مختلف گردو ی کاغذی و گردوی سنگی در این منطقه بصورت عمده کشت می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای خارجی صادر می گردد گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با کیفیت های مختلف بصورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.گردو از ارزشمند ترین انواع خشکبار ایرانی است که خواص درمانی فراوانی دارد مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیاد ی امگا۳ است که به تقویت و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

هر ساله در فصل برداشت گردو، مشتریان بسیاری اقدام به خریداری گردوی تویسرکان می نمایند اما همه مشتریان به گردوی تولیدی تویسرکان بصورت مستقیم دسترسی ندارند حتی بسیاری از فروشندگان سود جو برای فروش گردو با قیمت بالاتر گردوهای خارجی نامرغوب را به جای گردوی تویسرکان به مشتریان می فروشند.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردوی تازه و درجه یک تویسرکان را بصورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد هم اکنون می توانید جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردوی تازه تویسرکانگردوی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *