فروش پسته عمده رفسنجان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته عمده رفسنجان

فروش پسته عمده رفسنجان _ بازرگانی شادیز عمده پسته رفسنجان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته عمده رفسنجان

شهرستان رفسنجان بزرگ ترین قطب تولید و فروش انواع پسته در استان کرمان است این شهرستان با برخورداری از آب و هوای خوب ،با کیفیت ترین پسته را در ایران تولید می نماید پسته های تولید شده در رفسنجان طعم بسیار بی نظیر و ظاهری لوکس دارند که سبب افزایش میزان خرید و فروش و صادرات آن ها شده است .

ارقام معروف پسته تولید شده در  رفسنجان عبارتند از پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .انواع پسته در انس های مختلف در این منطقه تولید می گردد و به بازارهای داخلی و کشورهای اروپایی،آسیایی و عربی صادر می گردد.

سابقه کشت و پرورش پسته در رفسنجان به سال های بسیار دور باز می گردد سالهای بسیاری است که پسته رفسنجان به عنوان مرغوبترین پسته تولید شده در ایران در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد پسته درختی کوچک است و منشا آن آسیای مرکزی و خاورمیانه می باشد درخت پسته در آب و هوای کویری و در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد رشد می کند.

پسته منبعی غنی از انواع ویتامین ها ،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،مس،کلسیم،پتاسیم و منیزیم است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند آهن موجود در پسته سبب خونسازی در بدن و درمان کم خونی می شود مصرف پسته باعث تقویت نیروی جنسی در بدن می شود پسته سیستم ایمنی بدن  را تقویت می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب رفسنجان را بصورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته عمده رفسنجانعمده پسته رفسنجانفروش پسته عمده رفسنجانفروش عمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *